Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mee eens! Er zitten veel coole elementen in maar de film kon een pak korter met een pak minder exposition.Inception was sinds de release mijn favoriete film, tot ik hem een paar jaar terug nog eens zag. Dialoog bestaat bijna enkel uit uitleg over het idee, en dat blijft maar duren. Zelf tijdens de climax (heist) is het exposition galore. Blijft een toffe film maar was epischer toen ik tien jaar jonger was.

Respectfully disagree. Het mag dan wel ne lul van ne vent zijn, maar het trio dat erna kwam - The Fighter, Silver Linings, American Hustle - staat er ook echt wel.David O. Russell had op pensioen moeten gaan na I Heart Huckabees.
Ik ben het daar jammer genoeg eens met je. Ik heb het 2 of 3 keer geprobeerd, maar het is nooit gekomen. Ik begrijp de film ook gewoon totaal niet, maar het thema boeit me niet (dromen eigenlijk wel, maar ik vind dat het eigenlijk quasi nooit goed behandeld wordt in film, op Come True dan na (en misschien vergeet ik nog iets)). Het is gewoon mijn ding niet. Ik vind ook dat Nolan betere films heeft, zoals Memento bijvoorbeeld en ook wel The Prestige.Inception is mad overrated vind ik. Ben er met moeite door geraakt de tweede keer. De heist zelf is cool af, maar de inleidende scenes not so much en heel dat nevenplot met Limbo Leo, pff...
Voor mij persoonlijk zijn beste.Vooral American Hustle vind ik zeer ondergewaardeerd.
Eh ik ben zelf niet echt wild van die films. Op zich niet slecht ofzo maar ze doen me weinig, ik vind het ook raar dat Russell een soort van auteursstatus heeft in de VS. Altijd veel oscarbuzz rond zijn films, vooral voor het acteren en vandaar dat hij telkens die grote namen blijft trekken ondanks dat hij inderdaad een dikke eikel is. Ik denk dat dat ook mijn grootste probleem met zijn films is. Hij hecht veel aandacht aan de personages en de dynamiek ertussen (of geeft op z'n minst acteurs de kans om uit te blinken) maar alles errond is maar gewoontjes.Respectfully disagree. Het mag dan wel ne lul van ne vent zijn, maar het trio dat erna kwam - The Fighter, Silver Linings, American Hustle - staat er ook echt wel.
Vooral American Hustle vind ik zeer ondergewaardeerd.