Ik vind ze op geen van beiden...Ik denk Apple TV en Prime.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind ze op geen van beiden...Ik denk Apple TV en Prime.
Ziehier Errol Morris' The Umbrella Man, imo een zeer goeie antidote voor de pissed-off paranoia van Oliver Stone's JFK:JFK (Oliver Stone, 1991) - 8.5/10
![]()
Spijtig dat die derde zo slecht wasThe Hangover: Part II
Zelfde als deel 1 eigenlijk, weer hartelijk gelachen.

maar ik had hier dus hetzelfde voor als met de eerste Knives Out: ‘is dat het’? Twee maal beloofde men een klassieke whodunnit maar er zit niks van scherpte of vernuft in (nee, echt ook bij Knives Out niet). See How kon echt iets zijn maar trekt teveel de kaart van net dat waar ze in de film zelf tegen protesteren. Bedoeling is van meta te zijn, maar meta is slechts weinigen gegeven en deze film dus niet. Nochtans moet het op papier mooi geweest zijn maar ik ben teleurgesteld. Et tu, Sam and Saoirse, et tu…
Weird: The Al Yankovic Story (2022): 7/10
Ik vond hem best goed, aan te raden filmpje zeker als je zijn muziek wat kent en kan appreciëren.
Ik had eigenlijk de synopsis niet echt goed gelezen en ging er van uit dat het een echte biopic was, dus het heeft wel een tijdje geduurd eer ik begon door te hebben dat het eigenlijk ook gewoon een parodie op zijn leven is.
Ze hebben zelfs hun best gedaan om ervoor te zorgen dat de film compleet geen enkel correct feit over weird Al zijn leven bevat.

Gisterenavond ook gekeken. Ik vond het verhaal simpelweg tegenvallend, het kon me niet echt beklijven.All quiet on the western front. Moeilijk te beoordelen film. Ongeveer de helft van de film is fantastisch, de andere helft nogal saai. Over het algemeen wel positief en schets wel heel goed de sfeer.