Voor X en Pearl was ik helemaal niet strengWeeral zo streng! Ik vond hem niet super, maar wel leuk. Buizen zou ik nu niet doen.
zo veel beter dan Malignant en Barbarian imo.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor X en Pearl was ik helemaal niet strengWeeral zo streng! Ik vond hem niet super, maar wel leuk. Buizen zou ik nu niet doen.
zo veel beter dan Malignant en Barbarian imo.Ik moet dringend Pearl eens zien...Voor X en Pearl was ik helemaal niet strengzo veel beter dan Malignant en Barbarian imo.
Ik had Pearl graag in de zaal gezien maar het ziet/zag er niet naar uit. Hopelijk krijgt Maxxxine wel die kans.Ik hoop nog steeds op theatrical distributie in België, maar zie op de website van The Searchers geen vermelding van Pearl. Wat vreemd is, want zij waren de verdelers van X.
Gij ONMENS!!Jojo Rabbit
Werkte TOTAAL niet voor mij. La vita è bella (die ik verschrikkelijk vind) in een Wes Anderson jasje.
Bijna nooit écht grappig (haha Heil Hitler x30) en dan (voorspelbaar) oversentimenteel op't einde
Die kinderen doen het wel geweldig!
4/10
Gij moet spreken!Gij ONMENS!!
Dat is toch met die clown en zijn klein hoedje? Ik moet zeggen dat ik de film snel heb bekeken maar vond het echt vreselijk dit type film. Zo'n bruut geweld man. Dat zal aan mij liggen maar mijn maag keert echt om als ik die scenes zag hoor. Heb erna maar snel de lion king opgezetIk was zeer benieuwd naar Terrifier 2, na het excellente eerste deel en zeker na de nieuwsberichten ivm overgevende mensen na een "bepaalde scene".
Dus, schitterende sequel. En is het slecht om Art echt grappig te vinden?! De zonnebrilscene, de scene waarin hij de deur opendoet voor trick or treaters,... Hilarisch!
Maar, ik heb wel achteraf moeten opzoeken welke scene nu zo misselijkmakend was. En toegegeven ja, proper was ze niet. Maar ik heb al wel erger of zeker even erg gezien. Naar wat ik mij kan herinneren, had de eerste ook wel gelijkaardige scenes.
Maar soit, "heerlijke" film.

Ik was zeer benieuwd naar Terrifier 2, na het excellente eerste deel en zeker na de nieuwsberichten ivm overgevende mensen na een "bepaalde scene".
Dus, schitterende sequel. En is het slecht om Art echt grappig te vinden?! De zonnebrilscene, de scene waarin hij de deur opendoet voor trick or treaters,... Hilarisch!
Maar, ik heb wel achteraf moeten opzoeken welke scene nu zo misselijkmakend was. En toegegeven ja, proper was ze niet. Maar ik heb al wel erger of zeker even erg gezien. Naar wat ik mij kan herinneren, had de eerste ook wel gelijkaardige scenes.
Maar soit, "heerlijke" film.

En is het slecht om Art echt grappig te vinden?! De zonnebrilscene, de scene waarin hij de deur opendoet voor trick or treaters,... Hilarisch!
Terrifier 2 moet ik nog zien, maar bij deel 1 had ik een beetje hetzelfde gevoel.Ik ben wel benieuwd naar de films waarvan jij vind dat die nog erger zijn![]()
Geen 1 van die gezien, wel over gehoord/gelezenTerrifier 2 moet ik nog zien, maar bij deel 1 had ik een beetje hetzelfde gevoel.
Bij ergere films (als we het puur over gore hebben), denk ik aan: Srpski film, Salò, or the 120 Days of Sodom, À l'intérieur...
Wel benieuwd naar Terrifier 2 nu.
Ik denk Apple TV en Prime.Waar valt Terrifier 1 en 2 te bekijken?
2 enkel in de bioscoop? Ben eens benieuwd. Geen enkele nog van gezien. Zit er ietwat verhaal in? Of is het een brainless slasher?