Welke film heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Ik hoop nog steeds op theatrical distributie in België, maar zie op de website van The Searchers geen vermelding van Pearl. Wat vreemd is, want zij waren de verdelers van X.

Ik hoop nog steeds op theatrical distributie in België, maar zie op de website van The Searchers geen vermelding van Pearl. Wat vreemd is, want zij waren de verdelers van X.
Ik had Pearl graag in de zaal gezien maar het ziet/zag er niet naar uit. Hopelijk krijgt Maxxxine wel die kans.

Na The Unbearable Weight of Massive Talent had ik een enorme drang om Gone in 60 Seconds opnieuw te zien en nu heb ik een enorme drang om een Mustang GT500 uit '67 te kopen.

Jojo Rabbit

Werkte TOTAAL niet voor mij. La vita è bella (die ik verschrikkelijk vind) in een Wes Anderson jasje.
Bijna nooit écht grappig (haha Heil Hitler x30 :help:) en dan (voorspelbaar) oversentimenteel op't einde
Die kinderen doen het wel geweldig!

4/10

Ik was zeer benieuwd naar Terrifier 2, na het excellente eerste deel en zeker na de nieuwsberichten ivm overgevende mensen na een "bepaalde scene".

Dus, schitterende sequel. En is het slecht om Art echt grappig te vinden?! De zonnebrilscene, de scene waarin hij de deur opendoet voor trick or treaters,... Hilarisch!

Maar, ik heb wel achteraf moeten opzoeken welke scene nu zo misselijkmakend was. En toegegeven ja, proper was ze niet. Maar ik heb al wel erger of zeker even erg gezien. Naar wat ik mij kan herinneren, had de eerste ook wel gelijkaardige scenes.

Maar soit, "heerlijke" film.

Ik was zeer benieuwd naar Terrifier 2, na het excellente eerste deel en zeker na de nieuwsberichten ivm overgevende mensen na een "bepaalde scene".

Dus, schitterende sequel. En is het slecht om Art echt grappig te vinden?! De zonnebrilscene, de scene waarin hij de deur opendoet voor trick or treaters,... Hilarisch!

Maar, ik heb wel achteraf moeten opzoeken welke scene nu zo misselijkmakend was. En toegegeven ja, proper was ze niet. Maar ik heb al wel erger of zeker even erg gezien. Naar wat ik mij kan herinneren, had de eerste ook wel gelijkaardige scenes.

Dat is toch met die clown en zijn klein hoedje? Ik moet zeggen dat ik de film snel heb bekeken maar vond het echt vreselijk dit type film. Zo'n bruut geweld man. Dat zal aan mij liggen maar mijn maag keert echt om als ik die scenes zag hoor. Heb erna maar snel de lion king opgezet :coffee:

Ik ben wel benieuwd naar de films waarvan jij vind dat die nog erger zijn 😝

Wat aan de lange kant en dan ook weer vrij snel vooruit gegaan bij bepaalde zaken voor een zaak die over zoveel jaren gaat. Verder wel genoten van de film.

JFK (Oliver Stone, 1991) - 8.5/10

tumblr_o16n2kBlpX1ta3qyvo1_1280.jpg

Ik ben wel benieuwd naar de films waarvan jij vind dat die nog erger zijn 😝
Terrifier 2 moet ik nog zien, maar bij deel 1 had ik een beetje hetzelfde gevoel.

Bij ergere films (als we het puur over gore hebben), denk ik aan: Srpski film, Salò, or the 120 Days of Sodom, À l'intérieur...

Wel benieuwd naar Terrifier 2 nu.

Terrifier 2 moet ik nog zien, maar bij deel 1 had ik een beetje hetzelfde gevoel.

Bij ergere films (als we het puur over gore hebben), denk ik aan: Srpski film, Salò, or the 120 Days of Sodom, À l'intérieur...

Wel benieuwd naar Terrifier 2 nu.
Geen 1 van die gezien, wel over gehoord/gelezen 🙂

Terrifier 2 heeft 1 bepaalde scene die de 1ste wel overtreft imo.

Waar valt Terrifier 1 en 2 te bekijken?

2 enkel in de bioscoop? Ben eens benieuwd. Geen enkele nog van gezien. Zit er ietwat verhaal in? Of is het een brainless slasher?

Terug
Bovenaan