Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind ik ook.Bram Stoker's Dracula - Francis Ford Coppola
Veel beter in mijn herinneringen dan hij eigenlijk is. Keanu's zijn cringy engels accent, Hopkins' cringe Duits accent, effecten die me iets te outdated zijn en een opera vibe die niet goed werkt. Hmm, tjah, niet de film voor mij.
Spooktober Part III: Season of the Love Witch
John Wick (trilogy).
Eerste film was nieuw en fris en ergens beetje nog aanvaardbaar, de rest is echt over the top. De muziek in de eerste film, zie nachtclub enzovoort maakte het wel af. Echter spelen ze een deuntje in de 2de film, het John Wick deuntje denk ik, en dat begint wel serieus de rekker uit te rekken.
Na een rewatch viel het me op dat de vijanden precies zich gedragen als NPC's. John schiet iedereen weleens in de borst, been, arm of whatever waardoor ze neervallen. Normaal gezien zal een gewone mens dood zijn of zeker op de grond blijven liggen. Er is geen enkele die bleef liggen, die stonden allemaal terug rechtop. Echter alleen als hij op borst en dan hoofd schiet, d'uh, dan blijven ze liggen. Enig idee waarom? No idea, maar viel me nu echt op door die drie films heen dat praktisch elke vijand wel drie keer in zijn armen, of benen geschoten worden en doodleuk na 10 seconden (healthbar terug vol zeker) hem aanvalt. Pas na headshot blijven ze liggen.
.2 keer helemaal akkoord met uw mening:Men - Alex Garland
Ok, het verhaal en de subtext is wat meh maar mijn god de special effects. Op vlak van horrifying kan dat wel al tellen, had echt 1 van de beste body horrors ooit kunnen zijn. Dat laatste deel... Gezicht zo:.
Nope - Jordan Peele
Waaaaauw. Ik denk dat ik zo een ervaring niet meer heb gehad sinds ik Jurassic Park voor de eerste keer gezien had. Want dat is voor mij de beste vergelijking met deze film, en high praise. Een interessante, coole, enge take op aliens en ik was (in tegenstelling tot vele anderen blijkbaar) ook echt fan van het creature design. Constant on edge. Top!
Men:/ 10
Gaat dat zien!!
Het is zeker niet perfect, maar holy shit wat een krachttoer van:
Dat de metafoor dan wat rammelt is jammer, maar kan de pret niet drukken.
- acteerprestatie van de 2 leads
- freaking soundtrack
- visuele stijl, beeld en camera voering, echt super leuke, originele en effectieve... maar tegelijk klassieker horror / spanning shots
- sfeer en spanningsboog
- de meest originele effects & gore sinds lang
Ik ben heel blij met de hedendaagse trend van high quality horror. Dat heeft al een paar moderne klassiekers geleverd. Garland (die zeker al redelijk hoog stond aan geschreven in het algemeen) zet zich hiermee in 1 klap naast Aster, Eggers, Peele en Cosmatos.
It ain't perfect, but goddamn it's bold, and they went for it...
Nope: Awesome, spannend, creepy, opwindend, spektakel, nice design, goede acteurs, echt leuke film.
Dit vat het imo het beste samen: "Nope may not be Jordan Peele's best movie to date, but it is his most enjoyable. A true summer movie spectacle meant to be writ large across the screen, giving us thrills, chills, laughs, and that most precious of things: movie magic."
Het begon heel sterk, dan verloor de film mijn interesse een klein beetje omdat ik met heel veel vragen zat, en licht teleurgesteld was in de creature design. Maar dat veranderde allemaal in de third act, die me met een dikke, vette grijns achterliet in mijn stoel. Dat was dik de moeite om in IMAX te gaan zien, ook.Nope - Jordan Peele
Waaaaauw. Ik denk dat ik zo een ervaring niet meer heb gehad sinds ik Jurassic Park voor de eerste keer gezien had. Want dat is voor mij de beste vergelijking met deze film, en high praise. Een interessante, coole, enge take op aliens en ik was (in tegenstelling tot vele anderen blijkbaar) ook echt fan van het creature design. Constant on edge. Top!