Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

We vinden het gewoon allemaal cool dat iemand van ons nog buiten komt voor film.Lol zeg, waarom heeft gullie allemaal likes op mijn post over Nope? Ik zeg daar toch niks speciaals?![]()
UGC abo ftwWe vinden het gewoon allemaal cool dat iemand van ons nog buiten komt voor film.

Omdat ik uw mening deel.Lol zeg, waarom heeft gullie allemaal likes op mijn post over Nope? Ik zeg daar toch niks speciaals?![]()
Misschien heb ik iets gemist, maar Nope heeft toch gewoon deftige reviews? 82% RT 74 metacritic... Dat is toch respectabel?Omdat ik uw mening deel.
De film wordt soms nogal redelijk afgebroken en het is eens leuk om te lezen dat ik niet de enigste ben die hem goed vind.
Awel ik weet wat kijken vanavondTampopo - Ik zou te voet tot ginder gaan momenteel voor een kom dampend hete ramen. Geweldig charmante film.![]()
Bijna uur ver en nog nooit eten met zoveel stijl in een film verwerkt zien wordenTampopo ftw, zeker een van de beste food movies ooit gemaakt.
Vooral op Facebook groepen en Reddit.Misschien heb ik iets gemist, maar Nope heeft toch gewoon deftige reviews? 82% RT 74 metacritic... Dat is toch respectabel?