Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat hoe ze zo'n activiteiten noemen tegenwoordig?La Vie d'Adèle - 8/10
Een punt afgetrokken voor hoe zij spaghetti eet, wtf.
Tot de volgende Mission Impossible natuurlijk.Hoh, niets speciaal dat zou ik toch zo niet durven zeggen. Zoals gezegd gaat dit de laatste zijn in zijn soort. Die acteurs hebben 3 maanden training gehad in jets, die hun lichaam moest 7,5G's aankunnen. 90% van de beelden met de gevechtsvliegtuigen zijn echt de acteurs in het vliegtuig die die manoeuvres (of een variant ervan) doen. Dat wordt gewoon niet meer gedaan. Is ook een groot deel van waarom die film werkt, onbewust geloof je gewoon dat wat je ziet echt is.
.Die staat ook op m'n lijst. So many things to watch, so little time.Eindelijk ook eens Mandy gezien. What a ride!
Die nummers blijven maar in mijn hoofd verder spelen.
(Mogelijks deels overgenomen qua vorm deze review van Agony hierboven).
Nee Mandy was vet, t eerste stuk is origineler dan zowat alles, en t tweede een stuk vetter/vettiger dan heel wat andere films.
Gewoonweg verschrikkelijk…Bohemian Rhapsody - Bryan Singer
De film zelf is eigenlijk niet zo goed gedaan
De docu over Freddy zijn laatste jaren en het tribute concert is dan weer wel geslaagd. Die heeft ook wat als doel HIV uit de taboezone te brengen en doet dat wel mooi. En dat concert moet ook wel iets geweest zijn: Brian May, John Deacon, Roger Taylor, James Hetfield en Tony Iommi die samen effe Stone cold crazy spelen ja daar had ik graag bijgeweest. Of Elton John en Axl Rose in een kilt die even Bohemian Rhapsody knallen.Bohemian Rhapsody - Bryan Singer
Kende niet zoveel van de historie van Queen dus op dat vlak was het wel interessant.
Tot ik al de verschillen tussen de film en de realiteit las nadien.
De film zelf is eigenlijk niet zo goed gedaan, de performances en de muziek zijn de enige lichtpunten.
Heb die onlangs ook nog eens teruggezien en inderdaad toch ook minder dan in mijn herinnering van vroeger. Cage wel typisch in zijn "zweverige" stijl, kan door toch niet altijd zo goed tegen.Face/Off
Ik had gehoopt op een sterke actiethriller uit de jaren 90, maar dit was gewoon een idiote actiefilm waarbij men eigenlijk als eerste frame dient mede te delen dat je je brein moet uitschakelen indien je wenst te genieten van de film.
Cage en Travolta waren op zich nog wel aangenaam om te volgen, maar het hele verhaal trekt absoluut op niks en de actiescenes zijn veel te bombastisch en te overdreven om ervan te genieten.