Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blij dat er zoveel mensen hier recent about time ontdekkenecht een heerlijke film, al snap ik nog altijd niet dat hij in de markt gezet is als romcom, want hij geeft je echt wel een stevige emotionele schop onder je kloten..

Ik heb zo m'n interpretatie, maar die is redelijk basic. Zal wss niet volledig kloppen.Men : 7,5/10
Wtf did I just watch
Wel weer zo'n film waar ik toch de diepere betekenis moest gaan opzoeken. Uiteindelijk kan je het op verschillende manieren interpreteren.
Ik vond het wel iets hebben, wel iets totaal anders dan Garland zijn voorgaande films.

Ik heb zo m'n interpretatie, maar die is redelijk basic. Zal wss niet volledig kloppen.
Men : 7,5/10
Wtf did I just watch
Wel weer zo'n film waar ik toch de diepere betekenis moest gaan opzoeken. Uiteindelijk kan je het op verschillende manieren interpreteren.
Ik vond het wel iets hebben, wel iets totaal anders dan Garland zijn voorgaande films.

Bwa, zoals ik zei kan je het op verschillende manieren interpreteren :Is de hele clue niet gewoon vrij simpel dat:
alle mannen hetzelfde zijn?
Wist ook niet goed wat ik van moest vinden, uiteindelijke wel enterainende horror/sci-fi, maar trapt wel veel open deuren in![]()
Men : 7,5/10
Wtf did I just watch
Inderdaad voor interpretatie vatbaar, en het lijkt mij ook bewust open gelaten. Maar mijn interpretatie van die hele geweldige eind-act:Ik heb zo m'n interpretatie, maar die is redelijk basic. Zal wss niet volledig kloppen.
Mogelijks, en / of:Is de hele clue niet gewoon vrij simpel dat:
alle mannen hetzelfde zijn?
.Ik denk dat de meningen over 2046 het meest verdeeld zijn. Ik was lichtjes teleurgesteld toen ik die niet zo lang na In The Mood For Love zag, maar ik heb al gemerkt dat mensen die 2046 echt goed vinden het meteen vaak de beste film van Wong vinden. Een rewatch staat alvast op de planning voor binnenkort.2046 > Chunking