Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Typische romcom. 6/10.iemand zei hier: uncharted film ! dit deed me nieuwsgierig worden.![]()
The Lost City - Das Geheimnis der verlorenen Stadt (2022) ⭐ 6.1 | Action, Adventure, Comedy
1h 52m | 12www.imdb.com
Entertainment op een vrijdagavond als het allemaal niet te veel inspanning mag vergenTypische romcom. 6/10.
sorry maar het is een pure kak film. hoezo uncharted? ik zag amper avontuur en actie.The Lost City
Meer uncharted film dan de uncharted film.
Brad Pitt die precies de verkeerde set was opgewandeld en evensnel terug weg was.
Top quality cringe. Splosions, rumble en guns. Harry potter on shrooms en megalomania.
uncharted is voor mij evenveel humor en drama als actie en avontuur. zeker de vierde uncharted game.sorry maar het is een pure kak film. hoezo uncharted? ik zag amper avontuur en actie.
Klinkt eerder als science fiction. Badum tsh.vrouwen met een laptop en een gsm alles kunnen.
The northman
6.5/10
Visueel dik in orde. Of het historisch accuraat was weet ik niet. Verhaal...dubbel
De film is een verfilming van de sage waarop Hamlet gebaseerd is, dan weet je toch ongeveer waar het heen gaat?The northman
6.5/10
Visueel dik in orde. Of het historisch accuraat was weet ik niet. Verhaal...dubbel
Finaal begint het verhaal als zoon van een koning. Het is bewust vaag gehouden maar naarmate de film verder kabbelt merk je dat de koning zijn rijk niet zo groot was. Als hij dan finaal onder het mom van een slaaf te spelen bij de moordernaar van zijn vader komt lijkt deze gewoon een gegoede landlord te zijn. Legers komen er niet aan te pas. Als de film gedaan is besef je gewoon dat het gewoon een man vol haat is die wraak wil en wil terugnemen wat van hem afgenomen is.. een koninkrijk dat uit 7 hectare bestaat.... dubbel gevoel.
Hij heeft nog 2 kleine rollen in Shang-Chi en No Way Home, maar normaal niks noemenswaardig (buiten dat in NWH even terloops wordt verteld dat Strange niet langer Sorcerer Supreme is en dat Wong dat nu is). Voor zover ik me kan herinneren, niks anders (maar er zullen er hier wel zijn die mij kunnen verbeteren als dat zo is).Doctor Strange and the Multiverse of Madness
Wel van genoten eigenlijk. Wel wat dingen gemist door bepaalde vorige films niet te zien denk ik. In welke film speelt Wong nog mee?
Ik heb enkel Dr Strange, Avengers en Wandavision gezien waar Strange in meedoet.
dat stuk heb ik dus gemist!@zwartenHet was hem nooit om zijn vader's koninkrijk te doen maar puur om wraak. Halverwege leert hij al dat dat de voorspelling van zijn vader is uitgekomen en dat Fjoolnir zijn vader's rijk niet heeft kunnen houden en verslagen is door Harald of Norway. Daarom dat die nu in exile op ijsland woont.