Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie veel mensen die vergelijken met Armageddon maar dat vond ik persoonlijk echt wel een genietbare filmMoonfall
2 uur van mijn leven die ik nooit meer terug krijg

Ik zie veel mensen die vergelijken met Armageddon maar dat vond ik persoonlijk echt wel een genietbare film
Is het dat soort film of is het echt garbage?
Hmm, misschien ooit eens checken als ie op Netflix ofzo staat danLaat ik het zo zeggen: ik heb een paar keer gedacht dat het een parodie was van verscheidene ruimtefilms.
Maar het is niet bedoeld als parodie
Ik vond het dus echt rommel. Zo een rampenfilm met waanzinnig slechte dialogen. Een paar keer zo 'cheesy' dat ik hardop heb moeten lachen, dat dan weer wel.
Hmm, misschien ooit eens checken als ie op Netflix ofzo staat dan
Thanks

Big budget sharknado
Jesus this was bad!I can't imagine what the hell halle berry etc thought when they first read the script. They must have died laughing.
Worse than The Meg with at least 2 random mentions of China to ensure distribution rights.
If you accept this is terrible, have a few drinks and watch it with friends at home - drink every time they say 'moon'. Do not pay money to see it though.
Oehh Bergman!Ace in the Hole (1951, Billy Wilder)
Na Witness for the Prosecution is dit nu mijn favoriet van Wilder. Kirk Douglas speelt de klootzak wel heel overtuigend.
Wild Strawberries (1957, Ingmar Bergman)
Nadat ik Persona zo sterk vond, wou ik meteen nog een Bergman zien. Ik had misschien wat te hoge verwachtingen waardoor deze een beetje teleurstelde.
Bibi Andersson blijft wel echt![]()
Zovele pareltjes in zijn oeuvre te ontdekken en Persona is inderdaad een bom.Armageddon was tenminste nog een onderhoudende film.
Moonfall is iets enerverend. Saai. En bij het haar gegrepen. Wat waren die rare kronkels daar op een gegeven moment? Aliens? wtf
toegeven: ik heb geen enkele moeite gedaan om die film te WILLEN snappen.
Als je de games gespeeld hebt zie je niks nieuws. Ik ben er zelfs bij in slaap gevallenUNCHARTED (2002)
Fan van de games, alle 4;
maar deze film was de zoveelste miskleun adaptation.
Ik verwachte iets tomb raider/indiana jones achtig.
Echter niets van dat. Flauwe personage's, een zo-zo setting, weinig avonturisme....
Ook weer miscasting van Wahlberg (net zoals in Max Payne trouwens)...
Enkel de laatste 15 minuten vielen nog ietwat mee, een leuke air-battle, maar daar stopt het helaas ook.

), de muziek was ongeïnspireerd. Enige die zich staande hield was Lady GagaIk ben een sucker voor dit soort rampenfilms, zoals San Andreas en 2012 die ik nog wel leuk vond. Guilty pleasure much. Maar Moonfall is dan zo slecht dat het niet meer leuk is? Mogelijk waag ik wel eens een poging om die te bekijken.Laat ik het zo zeggen: ik heb een paar keer gedacht dat het een parodie was van verscheidene ruimtefilms.
Maar het is niet bedoeld als parodie
Ik vond het dus echt rommel. Zo een rampenfilm met waanzinnig slechte dialogen. Een paar keer zo 'cheesy' dat ik hardop heb moeten lachen, dat dan weer wel.
Ik ben een sucker voor dit soort rampenfilms, zoals San Andreas en 2012 die ik nog wel leuk vond. Guilty pleasure much. Maar Moonfall is dan zo slecht dat het niet meer leuk is? Mogelijk waag ik wel eens een poging om die te bekijken.