Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Week later de film eindelijk kunnen afzien... wow that sucked indeed, en dat van ApatowGisteren het eerste half uur gezien (en toen viel de vriendin in slaap), straks verder kijken.
Ik vond het nog "ok". Wordt het significant slechter na een half uur, of is mijn smaak gewoon zo shit?
In het geval van het laatste: Great, heb ik tenminste ne goeie film voor straks.
.Dune denk ikMission: Impossible - Fallout rewatch.
Kan me geen recente blockbuster voor de geest halen die daarvan in de buurt komt.
Puur qua stijl had dat best cool kunnrn zijn maar ze zijn mij kwijt bij de casting: Mick JaggerJodorowsky's Dune (2013)
Doorgaans geen fan van Jodorowsky's werk (El Topo, The Holy Mountain) maar toch curieus wat zijn visie van Dune had kunnen zijn met zoveel bekende namen: Jean 'Moebius' Giraud, Orson Welles, Dan O' Bannon (Alien), Dali, HR Giger (Alien), Mick Jagger, Chris Foss (sci-fi artwork) en de muziek van Pink Floyd en progressive rockgroep Magma.
Jodorowsky mag dan passievol zijn maar hij komt ook arrogant over:
Dali?!In de 70s... why not?Puur qua stijl had dat best cool kunnrn zijn maar ze zijn mij kwijt bij de casting: Mick JaggerDali?!
Ik kon Sting al niet aan in die van LynchIn de 70s... why not?
Dat zwembroekske rightIk kon Sting al niet aan in die van Lynch

Dat zwembroekske is de George Clooney Batman-tepel van de 80'sDat zwembroekske right![]()
Ik vind hem ook niet "all that", maar The Holy Mountain was zo balls-to-the-wall bizarre dat ik er nog wel van kon genieten. El topo, dat was echt niets voor mij. Mijn favoriet was Santa Sangre.Doorgaans geen fan van Jodorowsky's werk
Bloedmooie cinematografie en dat alles nog eens overgoten met een ijzersterke soundtrack. 
Face/off en the rock zijn ook hier wel all time favorietenDoor ziekte wat meer tijd voor films dan anders.
Face/Off
The Rock
Beide steengoede actiefilms met The Cage in de hoofdrol. Uiteraard nog eens bijgestaan door mannen als Sean Connery en John Travolta. Heerlijk!
National Treasure (1&2)
Verstand op 0 en gaan. En voor de 2 mag dat zelfs op -1, want daar lijkt de plot nog net iets meer gaten te hebben. Maar vermakelijk.
Had duidelijk nood aan Nicholas Cage in aanloop van The Unbearable Weight.
Face/off en the rock zijn ook hier wel wel all time favorieten
It belongs in the LouvreFace/off, The Rock en Con Air zijn de trifecta van cheesy jaren 90 Cage-rage op zijn best. Vol heerlijke one-liners zoals...
I can eat a peach for hours
I love pressure, i eat it for breakfast
Why couldn't you put the bunny back in the box?
The 90s...Face/off, The Rock en Con Air zijn de trifecta van cheesy jaren 90 Cage-rage op zijn best. Vol heerlijke one-liners zoals...
I can eat a peach for hours
I love pressure, i eat it for breakfast
Why couldn't you put the bunny back in the box
En daar bovenop nog eens de comedy’s zoals the naked gun, ace Ventura etc en de films zoals the mask, Ms Doubtfire.. heerlijke tijd inderdaad.The 90s...
The replacement killers, hard rain, sudden death, eraser, the sixth day, timecop, demolition man, ransom, gone in 60 seconds, money train, die hard 3, cliffhanger, bad boys, drop zone...
Serieus. Wat ben ik blij dat ik toen in mijn tienerjaren was in de 90s. Cinema experiences never to be matched again