Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toevallig ook gisteren bekeken.Death On The Nile - Kenneth Brannagh (2021)
Ik ben wel fan van de Poirot boeken en de sfeer zat wel goed vond ik.
Maar mijn god, Armie Hammer en Gal Gadot, hoe slecht zaten die te acteren.
En die vreemde "mustache origin story" was ook overbodig.
Absoluut, een geweldige film maar ik kan hem niet rewatchen omdat het echt wel hard aankomt.A silent voice
Best wel een harde film ondanks de toffe kleurtjes over het pestgedrag van kinderen en de effecten daarvan.
De film Lords Of Dogtown zeker ook eens bekijken dan als dit je interesseert. Dit gaat over de skatescene in die periode.Tony Hawk: Till The Wheels Fall Off
Amai, sterke documentaire over Tony Hawk en deels over skaten in het algemeen.
Als gastje dat in begin jaren 2000 is beginnen skaten wist ik eigenlijk echt niet zoveel over skaten en de skateboarders van de jaren 70 en 80. Mijn idolen van toen waren Rodney Mullen, Daewon Song en Tony Hawk natuurlijk wel maar skaten zag er toen al een stuk anders uit dan in de twee voorgaande decennia.
De docu is ook vrij persoonlijk, met een paar moeilijke momenten rond het verlies van zijn vader en de problemen met ontrouwheid die hij had.
Een boel skaters passeren de revue, met onder andere Rodney Mullen die tegenwoordig echt een soort skate filosoof is geworden, als hij praat luister je gewoon.
Ah ja, nog niet gezien maar Stacy Peralta komt ook veel aan bod in de docu.De film Lords Of Dogtown zeker ook eens bekijken dan als dit je interesseert. Dit gaat over de skatescene in die periode.
Oei geen fan van de citer blijkbaar. Mij stoorde de muziek niet, droeg wel bij aan de sfeer van de film.The Third Man (1949, Carol Reed)
De kijkervaring werd volledig vernield door de muzikale begeleiding. Ik kan de score het best beschrijven als een mix van Tiny Tim, Hawaïaanse spongebob en Curb-Your-Enthusiasm muzak die zou passen bij een kabbelende verfilming van een Mark Twain roman op de Mississippi. In een verfilming van een detectiveverhaal van Graham Greene werkte het echter als een tang op een varken, zo slecht gekozen. Gelukkig was Joseph Cotten in de hoofdrol wel meer dan degelijk.
This sounds awesomeeen mix van Tiny Tim, Hawaïaanse spongebob en Curb-Your-Enthusiasm muzak

.
.