Ik vind Holland ook de beste spiderman acteur tot nu toe ... maar dat maken het nog niet de beste films ...Mcguire was achteraf bekeken ook gewoon te oud voor Peter Parker in die set-up te spelen, dan vind ik Holland veel beter passen in die rol.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind Holland ook de beste spiderman acteur tot nu toe ... maar dat maken het nog niet de beste films ...Mcguire was achteraf bekeken ook gewoon te oud voor Peter Parker in die set-up te spelen, dan vind ik Holland veel beter passen in die rol.
Niet altijd nee, vooral bij no way home is dat gebleken. Van de 6 Spideys die ik gezien heb blijf ik far from home toch de beste vindenIk vind Holland ook de beste spiderman acteur tot nu toe ... maar dat maken het nog niet de beste films ...
Kick-Ass zou ik ook nog in het pantheon van beste super hero films durven zetten. Niet de sequel, want dat is vuile bagger voor kleuters.
En de eerste The Incredibles, sowieso.
The dark knight en Logan.
Ultieme Dickensiaanse feel good met James Stewart <3.Eerste kijkbeurt van beide films?Nog een weekendje met een paar klassiekers achter de kiezen:
Pulp Fiction (1994, Tarantino)
Zalige film, ben wel fan van verhalen die niet echt een conventionele plotontwikkeling hebben en vooral draaien rond personagestudies. Zeker als de personages even memorabel zijn als de bad guys in een Cormac McCarthy roman.
It's A Wonderful Life (1946, Capra)
Ik zou precies veel liever deze mierzoete wholesomeness elk jaar op kerstmis op de buis zien passeren dan Home Alone.Ultieme Dickensiaanse feel good met James Stewart <3.
Ja.Eerste kijkbeurt van beide films?

Oh my
. It's A Wonderful Life is idd verplicht kijkvoer voor tijdens de kerstdagen (net als Die Hard trouwens
).Zo goed is die nochtans niet, eigenlijk was die film beter geweest als hij ging over een random dude en niet over de JokerJoker kan ook niet ontbreken als we het over beste superheldenfilms hebben, al is dat meer een oorsprongsverhaal van beste supervillain en kan die ook apart gezien worden. Vind ik vooral goed door het laagje maatschappijkritiek op een thema dat voor mij gevoelig ligt en het geheel een stuk donkerder maakt.
Een mening als een ander zekerZo goed is die nochtans niet, eigenlijk was die film beter geweest als hij ging over een random dude en niet over de Joker
Vanaf dat ze zijn plank op zijn gezicht kapot slaan zie je waar het heen gaat. Dat personage geeft zich over aan zijn issues en verzet zich er niet tegen. Destijds werd de vergelijking met Taxi Driver vaak gemaakt en daar zit het grote verschil tussen beide: Arthur Fleck geeft zich over aan zijn mental issues, Travis Bickle niet. En ook ja wat moet je bij die film boeien: ja je kijkt naar een zielig meelijwekkend figuur maar het blijft wel de Joker. Cinematografisch is die film echt goed en boeiend en Phoenix zen oscar is verdiend maar plotgewijs zijn er duidelijk. Dat en het is echt gwn Taxi Driver, King of Comedy en een scheut netwerk.
voor mij staat Joker in mijn top 5 aller tijden.