Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe PW erover spreekt is hoe ik verwachtte te reageren toen ik ze enkele jaren geleden bekeek. Maar hij ziet de films ook meer als staaltjes "nerd culture", en spreekt vanuit het perspectief van de superhero fans, wat mij persoonlijk weinig uitmaakt omdat ik niet deel uitmaak van die comics wereld.Patrick Willems does
MCU begint ook wat te veel te worden voor mij op bepaalde vlakken
Heel het multiverse gegeven is er voor mij wat teveel aan.
Ik heb net Far from home gezien (2e dus van de nieuwe trilogy). dus over de laatste kan ik nog niet spreken.Idem hier
Vond aan Spiderman: No way home ook weinig tot niks. Is dat het beste wat Marvel nu uit hun hoed kan toveren? (volgens hun eigen hype machine). Covid dementia precies bij sommige schrijvers. Aan Tom Holland ligt het alvast niet. Die acteert wel okay.
Enkel Homecoming vond ik persoonlijk OK van de laatste trilogy. Geef me ook dan maar de eerste films met Tobey.
Spider-Man 2 is de beste superheldenfilm.
Hear hear. Zeker ook bij de beste animatie films van de laatste 10 jaar.Beste Spider-Man film is die animatiefilm van Miles Morales (Spider-Man: Into the Spiderverse). Wat een trip jong. Misschien wel de beste superheldenfilm ooit.
Dat is de beste geanimeerde superheldenfilm ja, aparte categorie!Spider-Man: Into the Spiderverse zegt iets anders...
Yesss heeft niet echt iets te maken met MCU.Die animatiefilm spreekt me nu wel aan. Kan ik die 'losstaand' bekijken? De Spider-Man films met Tom Holland heb ik niet meer gezien. Alé, niks meer van Marvel sinds 2016 of zo, geloof ik.

:Voor mij is dat juist de beste Spidermanfilm. Vind dat personage of de set up vaak te braaf bij Spidey en deze weet daar handig een weg rond te vindenIk heb net Far from home gezien (2e dus van de nieuwe trilogy). dus over de laatste kan ik nog niet spreken.
Maar ik heb idd nu al het gevoel dat de Tobey trilogy beter is. Al kan het ook liggen aan deels jeugdsentiment (dat is ook een periode dat de DVD nog niet zo lang ingeburgerd was, en die films best wel awesome waren op TV) ; en ook deels omdat ik niet echt into MCU ben.
Ik heb trouwens het gevoel dat ze deze nieuwste spidey's enkel en alleen gemaakt hebben, om die te blenden into MCU.
want over enkele jaren geleden waren er al 2 "amazing spidermans"...., dus echt nood aan nog maar een nieuwe trilogy was er niet imo behalve into MCU blending..