Best remakes/herinterpretaties nog steeds Evil Dead en The Hills Have Eyes.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Best remakes/herinterpretaties nog steeds Evil Dead en The Hills Have Eyes.

Evil Dead remake like a motherfokker yo!Best remakes/herinterpretaties nog steeds Evil Dead en The Hills Have Eyes.

Ben je eigenlijk aan een bepaalde movie journey bezig of gewoon lukraak veel films aan het kijken de laatste tijd?The Girl Next Door (2004): 6/10

Vooral het laatsteBen je eigenlijk aan een bepaalde movie journey bezig of gewoon lukraak veel films aan het kijken de laatste tijd?![]()
. Binnenkort minder thuiswerk en meer naar kantoor dus nog even gas geven nu.Hard Boiled is toch ook wel mijn favoriete Asia HK movie.Hard Boiled wil ik graag nog eens zien, maar ik herinner me dat van al die HK actiefilms Ringo Lams Full Contact de beste vond, binnenkort te bewonderen op het grote scherm tijdens het Offscreen filmfestival!

Heb je al films van Johnnie To gezien? Hij is zowat de opvolger van Ringo Lam, John Woo en co. Lang niet al zijn films zijn even goed, maar de toppers zijn wel dik de moeite, of alleszins heel vermakelijk.Hard Boiled is toch ook wel mijn favoriete Asia HK movie.
the killer, en a better tomorrow, heb ik ook beiden, maar vind ik toch iets minder hoor.
die waar jij over spreekt, Full Contact, zou ik ook graag es zien, ben er al lang op zoek naar, maar amper vindbaar.
op ebay vanaf 10 euro ja, maar dan nog niet zeker of die R2 dvd is....
edit: never mind, toch es gezien ... op youtube staat ie zelfs in full lengt met EN subs
niet slecht, maar kan toch nooit tippen aan Hard Boiled. not in the least zelfs.
Gisteren ook gezien. Ik vond hem ook niet super, eerder saai.Scream
Versie 2022 dus een nieuwe lading idioten die zich naar de slachtbank laten leiden.
Hopelijk was dit het laatste hoofdstuk.