PBR Streetgang
Well-known member
Oeps, en idd To Be or Not To Be is inderdaad ook zeer goed! Incl. extra grapjes voor de Shakespeare liefhebbers.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

als je natuurlijk eerst scary movie hebt gezien, zoals je hier al aanhaalde, en dan "the real thing" ziet, dan is zowat de hele film gespoiled en gefucked natuurlijk.Scream
Verder ja, cheesy acting, cheesy story, cheesy ending. Geen idee eigenlijk waarom dit zo'n klassieker is. Ik snap wel dat het een soort van satire is naar andere films binnen het genre maar dan nog... Geen fan.
Al héél lang niet meer gezien. Je hebt films die een tijdsgeest vatten en tegelijk relevant blijven, maar je hebt ook films die de tijdsgeest vatten en niet meer relevant zijn.Scream
Euh ja. Nog nooit gezien en aangezien iemand mij heeft meegevraagd naar de nieuwe mocht ik zijn DVD's eens lenen.
Een RCV DVD met hardcoded NL subs, dat was al even pure horror.
Ik had het gevoel dat veel dialoog aangepast en nadien opnieuw opgenomen was. De lipsync kwam totaal niet overeen met het geluid of zelfs met de woorden die gesproken werden. Zoiets haalt er mij echt meteen uit.
Verder ja, cheesy acting, cheesy story, cheesy ending. Geen idee eigenlijk waarom dit zo'n klassieker is. Ik snap wel dat het een soort van satire is naar andere films binnen het genre maar dan nog... Geen fan.
Hard to kill staat ook op netflix. Awesomeness to the max.Waar kan je eigenlijk die goeie 80's en 90's films kijken. VTM toont altijd dezelfde. Toch ridicuul om er voor te betalen, terwijl ze vroeger wel op tv waren. Netflix heeft een zeer beperkt aanbod.
Wat staat er nu op netflix bv: hard target en nowhere to run, beiden met Jcvd.
Ik wil graag Runaway train (1985) nog eens zien of undertow( 1996) of judgement night (1993) of Trespass (1992) ...