PBR Streetgang
Well-known member
Eigenlijk is dat enkel omdat ik minder vrije tijd heb vergeleken met vroeger. Als student en de jaren die volgde deed ik niets anders dan films kijken want dat was zeer relevant voor mijn studies en ik ben er ook een tijdje professioneel mee bezig geweest. Dan was het belangrijk voor mij om films helemaal uit te zien. Nu, met een andere job en minder vrije tijd is dat iets minder van belang.Ik las onlangs in je vragenvuur topic dat je vroeger vertikte om een film af te zetten. Ik zit nog steeds met die gedachten. Of ik een film nu goed of slecht vind, ik kijk die altijd uit. Altijd het gevoel dat ik iets kan missen en er anders niet deftig over kan oordelen of zeggen dat ik hem gezien heb. Waarom ben je daar precies van afgestapt? En wanneer maak je de keuze om te zeggen, nu zet ik het echt af?
Ik zet een film af wanneer ik snel doorheb dat ik er niet voor in the mood ben, of als het een komedie is en ik kan er niet om lachen. Bij thrillers en drama's gaat dat meestal niet even snel, want daar is het vaak logisch dat het even duurt vooraleer je de spanningen voelt en mee bent met het verhaal en de personages. Maar soms is het gewoon te saai. Life is short. fuck it