Welke film heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

The Power of the Dog vond ik ook enorm goed qua sfeer en beeldvoering. Zo goed in beeld gebracht hoe die man duidelijk arrogant is puur als coping mechanism tegenover z'n ware identiteit, om dan zelfs andere mensen mee de dieperik in te sleuren. Voor mij was dat wel slechts een 4, omdat ik er emotioneel weinig bij voelde. Maar dat komt dan weer omdat de personages voor mij erg afstandelijk en introvert overkwamen.
En ik had achteraf ook wel net één scene teveel gezien van miserabele Kirsten Dunst met dezelfde triestige gelaatsuitdrukking :D
komt perfect overeen met wat ik er van vond. Nét iets te afstandelijk
Die score van Greenwood, though :drool:

Filmjaar 2022 ook sterk begonnen hier: Promising Young Woman, Licorice Pizza, The Power of the Dog
vanavond mss Spencer

Harry Potter 20th Anniversary: Ik wil mijn anderhalfuur terug, vergeleken met dit was de reunie van Friends een ongezien meesterwerk.

https://www.rottentomatoes.com/m/knockaround_guys 21 % kan je toch niet menen

https://www.rottentomatoes.com/m/replacement_killers 38 % ....

https://www.rottentomatoes.com/m/1074675-1074675-metro 17 % ?

https://www.rottentomatoes.com/m/texas_chainsaw_massacre perfecte remake , ook 37 % maar..

zijn allemaal bedroevende cijfers van helemaal geen slechte films, ongeacht smaak imo

Maar jawel jong, jij hebt gewoon een shitty filmsmaak. Dat mag perfect, er zijn genoeg mensen die graag frikandellen eten net zoals er mensen zijn die graag crappy films als Metro zien. Wees gewoon niet misnoegd als anderen zeggen dat je geniet van het degusteren van"brol".

Rotten Tomatoes geeft gewoon een redelijk goed beeld van wat de consensus is bij critici en publiek wat de appreciatie van films betreft, deal with it. 🙂

Maar jawel jong, jij hebt gewoon een shitty filmsmaak. Dat mag perfect, er zijn genoeg mensen die graag frikandellen eten net zoals er mensen zijn die graag crappy films als Metro zien. Wees gewoon niet misnoegd als anderen zeggen dat je geniet van het degusteren van"brol".

Rotten Tomatoes geeft gewoon een redelijk goed beeld van wat de consensus is bij critici en publiek wat de appreciatie van films betreft, deal with it. 🙂
Eindelijk iemand die het zegt :ROFLMAO:

Rotten Tomatoes geeft gewoon een redelijk goed beeld van wat de consensus is bij critici en publiek wat de appreciatie van films betreft, deal with it.

Hautaine opmerking. Wie ben jij om te oordelen wat *shitty* is....

Laatst bewerkt door een moderator:
Eternals.

Audio visueel top.
Story en characters, not so much.
Gisteren ook gezien. Mijn verwachtingen lagen laag maar uiteindelijk vond ik hem beter dan verwacht.
Leuke toevoeging in het MCU verhaal en ben benieuwd naar het vervolg wat ze er mee gaan doen.

Awel ja, mij doodgeergerd aan die plot

Dat continu back en forward springen, lamee beslissingen en wat een dom einde, als mensen arty popcorn entertainment wouden vorig jaar was Dune de place to be en niet dit gedrocht
Doodgeergerd is wat overdreven :)
De beelden in IMAX hadden wel hun impact en deden mij wel genieten van de scenes ook al was er voor de rest geen magie op het scherm.
Gisteren ook gezien. Mijn verwachtingen lagen laag maar uiteindelijk vond ik hem beter dan verwacht.
Leuke toevoeging in het MCU verhaal en ben benieuwd naar het vervolg wat ze er mee gaan doen.
Teleurgesteld, zeker niet. Had geen verwachtingen en wist nog niets van de Eternals voor vandaag.

De IMAX, het geluid en de 'battle'scenes zijn van het beste dat ik mij kan herrineren. Zeker de snellere scenes waren overzichtelijk EN episch.

En ze hebben mij ook wel nieuwsgierig naar het vervolg.

Being the Ricardos

Lauw onthaald door de recensenten, maar ik heb wel genoten van deze biopic over Lucille Ball: de typische spitante dialogen van Sorkin, de chemie tussen klasbakken Bardem en Kidman en de all round acteerprestatie van die laatste waren overtuigend genoeg

7,5/10

Eternals beginnen zien. Stond rap weer af ook. Man man, waarom hebben ze die film ook gemaakt 🤨. Marvel moet dringend terug met standalone films komen die interessant zijn. Waar blijven films zoals blade,...

Net ook Eternals gezien. Mij kon die zeker wel boeien. Alles hangt af met welke verwachtingen je naar zo'n film begint te kijken natuurlijk. Dikke actie, mooie cgi en delen van het Marvel universum onthullen waardoor je des te nieuwsgieriger wordt naar de volgende film :)

Eternals was beter een serie geworden van 7-8 uur. Te veel personages en te weinig diepgang, iets waar Zhao nochtans in uitblinkt. Visueel zeer sterk wel.

Terug
Bovenaan