Ik vond die ook absurd slecht. En doodsaai to boot...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vond die ook absurd slecht. En doodsaai to boot...

Ik vond hem ook wel leutig om te zien, al vond ik Streep en Hill net iets te karikaturaal maar uiteindelijk stoorde het niet. Toch wel een paar rake parallellen gezien met de huidige trends. Post-credits was inderdaad de rit waard, héhé.Net Don't Look Up gezien. Wat een fantastische film en een geweldig protest tegen de huidige wereld en klimaatproblematiek. Kan me voorstellen dat DiCaprio dit als de belangrijkste film uit zijn carrière zou beschouwen, hij strijdt al vele jaren erg fanatiek voor zulke zaken.
Beste post-credits scène in lange tijd ook![]()
Langs de ene kant ben ik akkoord. Langs de andere kant, stel dat Trump er niet was geweest, en ze steken exact zo iemand als president in een film, zou iedereen het als een parodie beschouwen.Ik vond hem ook wel leutig om te zien, al vond ik Streep en Hill net iets te karikaturaal maar uiteindelijk stoorde het niet. Toch wel een paar rake parallellen gezien met de huidige trends. Post-credits was inderdaad de rit waard, héhé.
Op den duur haalde de realiteit de satire in, dus ik begrijp de karikatuur wel. Zonder Trump had deze film minder impact gehad (pun intended).Langs de ene kant ben ik akkoord. Langs de andere kant, stel dat Trump er niet was geweest, en ze steken exact zo iemand als president in een film, zou iedereen het als een parodie beschouwen.
Blijkbaar was dat dus werkelijk zo. Ik herinner me gelezen te hebben dat het script is aangepast en nog meer absurd gemaakt omdat het er in het echte zo erg aan toe ging dat het script te mak leek.Op den duur haalde de realiteit de satire in, dus ik begrijp de karikatuur wel. Zonder Trump had deze film minder impact gehad (pun intended).
degenen die het overdreven vonden moeten maar eens beelden van dergelijke vreselijke talkshows bekijken, want ze bestaan echt wel. En over de Amerikaanse politiek is al genoeg gezegd.