PBR Streetgang
Well-known member
En ik zou ook nooit gedacht hebben dat we net die mening zouden delen. Wat kan een mens fout zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt nu een kans om je menig te herzien dusEn ik zou ook nooit gedacht hebben dat we net die mening zouden delen. Wat kan een mens fout zijn.

Was dat geen kinderserie?8eraf (ofwel de W817 film) - 2/10
Niet dat ik er veel van verwachtte maar holy shit, dit moet toch wel een van de slechtste films zijn van Belgische bodem. Jammer voor fans van de serie.
![]()
A ★★ review of 8eraf (2021)
“A little older, nothing wiser.” Sadly, the bloopers were funnier than the movie itself. Very vague plot with weird editing and badly written characters. It dragged on and on, just like the preroll with eight characters choosing their favorite scene (for like 30 minutes)... 2 stars given for...boxd.it

Zitten ook heel wat filmreferenties in. Dus nee, een kinderserie zou ik het niet noemen…Ah oei, nooit naar gekeken. Dacht echt dat dat iets voor 12 jarigen was.Was toch vooral op jongeren gericht. Kotstudenten die constant poepen, seks grappen maken, op stap gaan, Zoë die XTC probeert,… In dat eerste seizoen werd er ook nog kei veel gescholden.Zitten ook heel wat filmreferenties in. Dus nee, een kinderserie zou ik het niet noemen…
Deze is toch niet zo controversiëel. Ze zijn wel wat gewaagd aan elkaar, maar zijn wel redelijk andere films. Ik denk dat overwegend de eerste net beter gevonden wordt ....Ik heb ook zo'n onpopulaire mening over Alien. Ik vind die beter dan Aliens.
De sfeer die in The Terminator hangt. Dat maakt het gewoon al een heel andere film als T2 imo.
T1 is ook fantastisch in it's own right hoor. De vuile-80s-techno-noir-vibeIk zeg niet dat het geen fantastische film is he. Gewoon... niet beter dan de eerste Terminator, wat de gangbare opinie lijkt te zijn.
. En die nooit aflatende spanning in die film is gewelding.Ik dacht dat ookAh oei, nooit naar gekeken. Dacht echt dat dat iets voor 12 jarigen was.
.
Ik heb nu een beeld van 12-jarigen die XTC nemenW817 keek ik toch wel naar als 12-jarige, vrienden van mij ook. Zo vunzig was dat niet, bleef allemaal tamelijk braaf. En op die leeftijd zijn kinderen daar toch al mee bezig hoor, het zijn dan niet meer de onschuldige dutskes.![]()

klopt. gisteren moeten afzetten van de vriendin. zij vond er niets aan, en ik vond hem ook al dik tegenvallen na amper 20 minuten.Venom: Let There Be Carnage
Goed gemaakt maar het is zo ne film waarin Hardy en Harelson in rondlopen om langs de kassa te passeren.
Weinig verrassend. Venom uit 2018 vond ik veel beter.
Het is scream 5, wordt uitgebracht als 'scream'nog 1 ding over scream:
ik heb zonet de trailer gezien voor de 5e film, maar nergens zeggen ze dat dit scream 5 is. gewoon scream zeggen ze.
ook op de officiele website. maar het is toch weer met dezelfde acteurs en neve campbell zegt in de trailer "i ve been through this a lot. over and over again".
dus daar doelen ze toch op dat dit een vervolg is, en niet zozeer een remake.
iemand die meer weet hierover?
nog 1 ding over scream:
ik heb zonet de trailer gezien voor de 5e film, maar nergens zeggen ze dat dit scream 5 is. gewoon scream zeggen ze.
ook op de officiele website. maar het is toch weer met dezelfde acteurs en neve campbell zegt in de trailer "i ve been through this a lot. over and over again".
dus daar doelen ze toch op dat dit een vervolg is, en niet zozeer een remake.
iemand die meer weet hierover?

)