Hellsdinner
Crew Member
Ik ben mij hier echt belachelijk aan het maken he?Je weet toch dat The Thing van John Carpenter een remake is van The Thing from Another World uit 1951?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben mij hier echt belachelijk aan het maken he?Je weet toch dat The Thing van John Carpenter een remake is van The Thing from Another World uit 1951?![]()
The Wicker Man met Cage vs. The Wicker Man uit 1973 is ook nog zo eentje..Ik heb ook pas nadien gelezen dat deze Candyman een soort vervolg is op de 1990 film, dus wil het origineel graag ook eens kijken.
Meestal kan een remake ook nooit echt tippen aan het origineel. (Durf ik de "The Thing" remake aan te halen ?)
Ook volledig mee eens dat de Tom Cruise remake van The Mummy beter dood en begraven blijft. De Invisible man vond ik ook een degelijk filmpje.
Natuurlijk, daar niet van. Maar ik denk toch dat je meer van de sequel kunt genieten als je de voorganger eerst gezien hebt.de nieuwe Blade Runner is toch gewoon zeker even goed ook.
. Heb hem tweemaal bekeken op twee dagen tijd en de emoties laaiden hoog op. Herken gedragingen van Hopkins in mijn eigen grootmoeder, die niet dement is, voornamelijk in de eerste scene.Het vreemde aan die eerste film vond ik die monoloog die uit het niets kwam. Die ook vaak gesampled wordt in muziek ('I've seen things, you couldn't possibly believe '...). Ik dacht dat ik een heel stuk uit de film gemist had. 'Stars of Orion', dieje had precies paddos op.Natuurlijk, daar niet van. Maar ik denk toch dat je meer van de sequel kunt genieten als je de voorganger eerst gezien hebt.
Aha toch eentje waar ik enkel de original van heb gezien en niet de remakeThe Wicker Man met Cage vs. The Wicker Man uit 1973 is ook nog zo eentje..

) eindelijk Dune kunnen gaan bekijken.
Fantastische film! Je eerste Tsukamoto?Next up één die al jaren op het programma staan en waar ik ondanks zijn beperkte speelduur nog nooit aan gekomen ben, Tetsuo.