Welke film heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

de remake, met Karl Urban, zou ook de moeite zijn
zijn beiden de moeite, ik heb vooral moeite een favoriet te kiezen :D

dredd is gewoon meer comic getrouw en bad ass
judge dredd is dan vooral weer 90's sentiment en stallone bad ass'ness .

beiden heerlijke films.

Dredd is echt wel een dijk van een film. Urban is perfect als Dredd, de stylistische ultraviolence is badass, en de bijrollen (Heady) doen ook hun ding. Uiteindelijk zit er weinig substantie in die film, maar what a fucking ride.

run hide fight

bekeken door de hoge review cijfers op imdb, met thomas jane enzo,
maar al bij al niet zo'n hoogvlieger. en erg realistisch ook niet. ok school shootings zijn er wel, maar niet op die manier imo

black-phillip-keirsha-subandono.jpg
Ik wil hier een tshirt van.

Brazil

Wat een trip. Dat vraagt gewoon om een rewatch. 😍
1 van mijn favo films tout court. Ik denk dat die in mijn 9lives Top 100 lijstje in de top 5 of 3 zelfs stond.
Die film is (imo) oneindig herbekijkbaar. Uw post doet er mij aan herinneren dat ik mijn vrouwmens dringend eens voor die film moet zetten (y).

Edit: En mijn eigen post doet er mij aan denken dat ik mijne top 100 moet downloaden :ROFLMAO:. Want onvermijdelijk gaat ne choco dat hier ook vragen, en no fucking way dat ik het mijzelf aandoe dat opnieuw te bouwen :o.

Die Hard 2
Tijdens de feestdagen voor het eerst Die Hard gezien en stiekem wel van genoten.
Vandaag dan Die Hard 2 gezien en op zich ook wel plezier aan beleefd, al wist deze al veel moeilijker mijn aandacht te houden dan de eerste.

Is de rest de moeite om te bekijken?

Zeker wel imo als je de eerste twee kan appreciëren gaat de rest ook fun zijn. De eerste is sowieso de beste, maar heel die reeks is imo met veel liefde voor het genre gemaakt en is fun om te bekijken.

Die Hard 2
Tijdens de feestdagen voor het eerst Die Hard gezien en stiekem wel van genoten.
Vandaag dan Die Hard 2 gezien en op zich ook wel plezier aan beleefd, al wist deze al veel moeilijker mijn aandacht te houden dan de eerste.

Is de rest de moeite om te bekijken?
Wat is daar stiekem aan?
1 is de beste, 3 ook heel goed, 2 cava, 4 omdat ge het niet kunt laten maar is eigenlijk al niet meer goed, dan vergeet ge best dat er nog bestaan.

Wat is daar stiekem aan?
Misschien samen met iemand gezien die mensen uitlacht als ze "Die Hard" goed vinden en dan "gedaan alsof" hij die film slecht vond (maar dus toch "stiekem" ervan genoten zonder dat die persoon dat wist)?
Heb anders ook geen idee wat daar "stiekem" aan is :D

Terug
Bovenaan