Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yes! Hij heeft er nog goede, zeker ook A Snake of June en Tokyo Fist checken!Tetsuo AKA The Iron Man (1989)
Als je graag het vreemdere Lynch werk ziet dan is dit iets voor jou. Ik weet niet aan welke medicatie Tsukamoto zit maar het moet toch iets sterk zijn.
style = substance.Vond die film echt veel te gemaakt en style over substance. Plot was ook echt te voorspelbaar. Sidecharacters waren ook gewoon oppervlakkig en cliché
Vind actiefilms wel goed en kan daar meestal wel van genieten maar baby driver was gwn arty farty gedoe. Nog niet zo erg als the revenant maar neem de muziekgimmick weg en je hebt iets 13 in een dozijn. Sequel ga ik skippen denk ikstyle = substance.
film = gemaakt
Kan je wel vinden in de opmerkingen over plot + sidecharacters, maar dan kijk je gewoon beter geen actiefilms meer.
Ik vond The Revenant ook zeer goed trouwens, maar ik wist niet dat er een sequel kwam. Die gaat zo goed als zeker een pak minder zijn, zeker al omdat er vermoedelijk een andere regisseur die film gaat regisseren.baby driver
Bedoel een sequel van baby driverIk vond The Revenant ook zeer goed trouwens, maar ik wist niet dat er een sequel kwam. Die gaat zo goed als zeker een pak minder zijn, zeker al omdat er vermoedelijk een andere regisseur die film gaat regisseren.
Ja, had het daarover.Bedoel een sequel van baby driver
Ah ok. Volgens letterboxd is het nog altijd met edgar wright maar vermoed dat wel meer van hetzelfde zal zijnJa, had het daarover.
.
Met artsy fartsy bedoel ik vooral hoe dat alles zo getimed aanvoelt ( die openingsscene vooral dan) alles zodanig synchroniseren en timen op muziek, tzit allemaal een beetje te juist voor mij (zoals ik dat met musicals ook wel heb, ok dit is geen musical maar muziek speelt wel een grote rol).@Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield Ik kan in de verste verte niet begrijpen dat ge Baby Driver en The Revenant in dezelfde zin zet, en dan verwijst naar artsy fartsy ... het doet me een beetje pijn.
Ik kan best begrijpen dat BD niet iedereen zijne koek is (al denk ik dan eerder aan F&F liefhebbers die andere verwachtingen hadden), en respect voor uw mening ... maar zoveel artsy fartsy zit daar toch niet in?
Er zit een heel doorgedreven stijl in, maar niet meer of minder dan de gemiddelde Wright, Tarantino of Ritchie film. Voor de rest is dat een heel strak verhaal, op een geweldig tempo gebracht, alles mooi volgens de kunst getelegrafeerd maar zonder dat het voorspelbaar wordt - e.g.- en inderdaad in een lekker stylistisch pakketje afgeleverd.no fucking way dat gullie zag aankomen dat Hamm de uiteindelijk bad guy is, en niet Foxx
Ge moogt het perfect geen goede film vinden hoor, maar ik snap de argumenten compleet niet.
En @Lakigigar: Scott Pilgrim is modern art![]()
Ah ok, dat kan ik wel plaatsen.Met artsy fartsy bedoel ik vooral hoe dat alles zo getimed aanvoelt ( die openingsscene vooral dan) alles zodanig synchroniseren en timen op muziek, tzit allemaal een beetje te juist voor mij (zoals ik dat met musicals ook wel heb, ok dit is geen musical maar muziek speelt wel een grote rol).
En the revenant ja wat mij daar mateloos aan stoort is dat die film doet alsof het de meest epische man vs nature ride ooit is maar eigenlijk in essentie ne veredelde wraakfilm is met wat mooi beelden van national geographic tussendoor