Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inland Empire (2006):/10

Dat is voor mij toch ook de eerste keer dat ik die term (in deze context) hoor.Pi... pindakazen?![]()
Bedoel je de film of staat er nog iets op de planning?22 July - over de zaak Breivik. Blijft compleet gaga dat die kerel op zijn vijftigste mogelijk buiten kan wandelen.
Mijn eerste keer Inland Empire. Meestal kijk ik een film van Lynch wel eens een keer of twee opnieuw. Maar deze is echt de eerste waarbij ik na het kijken echt een gevoel had van 'wtf did I just watch?' En dat na Eraserhead (nog niet zo lang geleden) en seizoen 3 van Twin Peaks ook al gezien te hebben
Ik heb die in de cinema gezien met 4 kameraden en er zaten nog 3 andere mensen. Mijn 4 kameraden zijn allemaal in slaap gevallen, een de 3 anderen zijn na 45, 90 en 120min vertrokken.
.
.Lynch is the bee's knee'sMijn eerste keer Inland Empire. Meestal kijk ik een film van Lynch wel eens een keer of twee opnieuw. Maar deze is echt de eerste waarbij ik na het kijken echt een gevoel had van 'wtf did I just watch?' En dat na Eraserhead (nog niet zo lang geleden) en seizoen 3 van Twin Peaks ook al gezien te hebben.
Misschien moet ik het maar bij zijn weerberichten houden.
.Popcorntime maar ik gebruik Stremio ofwel gewoon torrents. Als ik iets niet vind, heb ik soms ook wel anderen die dat willen zoeken voor mij online.Pi... pindakazen?![]()
Wat een held! Het is alsof het ik is haha.Misschien moet ik het maar bij zijn weerberichten houden.
Ik ben meer fan van zijn numbers of the dayMisschien moet ik het maar bij zijn weerberichten houden.
Die trailer had me toen ook weg geblazen. Had dat ook met The Dark knight rises trailer. Helaas viel ook de film wat tegen. De reden waarom die trailer zo goed was bleek gewoon omdat Cotillard er niet in zatMijn review van Prometheus is vrij simpel:
Plus: de (teaser) trailers:
Min: de film
(holy shit die trailer was zo fucking goed, 1 van de beste ooit)

Hoop dat de volgende er nog komt ^^