Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Kick-assDie heeft toch meestal niet echt goede films? Bij mij was het toen ik haar zag direct van ‘oej, zal niet veel zijn’.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kick-assDie heeft toch meestal niet echt goede films? Bij mij was het toen ik haar zag direct van ‘oej, zal niet veel zijn’.

Echt niet. Misschien vind ik de film beter dan zou mogen, maar er was werkelijk niets waaraan ik mij gestoord heb. Ik begrijp uiteraard de kritieken dat de plot en de pacing een beetje lijden onder de keuze om het in een "ononderbroken" take te doen, maar ik vond dat echt niet zo'n probleem, want wat ik kreeg in de plaats was die opoffering meer dan waard. Voor mij was de sequentie van het openingsbeeld, door de loopgraven, het verlaten slagveld en de ineenstortende barak bij de spannendste openers die ik ooit heb gezien, on par met bvb Gravity. En dan nog van die fenomenale setpieces als "the night window" (met een van de mooiste muzikale thema's aller tijden imo) en uiteraard de slag zelf. Dear lord, echt een masterclass in directing. Ik ben normaal niet zo'n grote fan van oorlogsfilms, alleszins niet van de heroische variant, maar voor de audiovisuele immersie en spanningsboog in deze film maak ik met heel veel plezier een uitzondering.Stoorde je de serieux vs compleet van de pot gerukte situaties (en locaties) niet? Ik had het daar heel moeilijk mee.
Over welke films heb jij het dan? Net als de meeste acteurs speelt ze ook in minder goede films om aan het werk te blijven, maar daartussen zitten ook Kick-Ass, Hugo en Clouds of Sils Maria!Die heeft toch meestal niet echt goede films? Bij mij was het toen ik haar zag direct van ‘oej, zal niet veel zijn’.
Goh, ik was zo geen superfan van The Endless, maar ik vond het wel jammer dat ik niet wist dat het een sort-of sequel was. Misschien had ik dan met een andere bril gekeken. Nog niet zeker of ik hun andere films wil zien, eigenlijk.De laatste in de heel losjes verbonden twisted time trilogy van Benson & Moorhead.![]()
Hun vorige vond ik ik net iets beter maar ook Synchronic was zijn tijd waard (punt intended).
Nee. Zie PBR zijn antwoord, die legt het mooier uit dan ik kanStoorde je de serieux vs compleet van de pot gerukte situaties (en locaties) niet? Ik had het daar heel moeilijk mee.
Ik vraag me nog steeds af waar die wilde stroom in Noord-Frankrijk ligt.

Heel simpel gezegd is er in geen honderd kilometer van dat front zo geen grote waterval en mijn eerste reactie toen ik dat zag was een "wtf, waar is dat", dat trok me super hard uit die film. Toch voor even want eens die uit het water kwam was dat al weer voorbij.why y'all hatin on waterfalls
Ik had hetzelfde, was er even volledig uit. Denk zelfs dat ik luidop 'what the fuck' zei in de cinema.Heel simpel gezegd is er in geen honderd kilometer van dat front zo geen grote waterval en mijn eerste reactie toen ik dat zag was een "wtf, waar is dat", dat trok me super hard uit die film. Toch voor even want eens die uit het water kwam was dat al weer voorbij.

You rang good sir?good old Lethal Weapon vibes
Iemand filmtips a la Enemy, Under The Skin, The Lobster, … (en bij voorkeur op Netflix ?)
Mysterieuze thrillers dus met een Lynch toets ofzo.
Aanvulling op DaFreak:Iemand filmtips a la Enemy, Under The Skin, The Lobster, … (en bij voorkeur op Netflix ?)
Mysterieuze thrillers dus met een Lynch toets ofzo.
(ook geen thriller)Nooit van gehoord, maar I'm intrigued. Ziet er al meer Jodorowsky uit dan Lynch, wat ook goed is.Nuit Noire (een Belgische film, maar meer Lynchian dan dit ga je niet vinden. Via de trailer heb je wel een on demand link op Vimeo)