Welke film heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

The Backrooms - 7/10

Ik ben op zich wel triggered.

je ziet vanaf het begin al aankomen dat je achteraf meer vragen hebt als vooraf.

Laatst bewerkt:
Bulletproof Monk - 3.5/10 (Paul Hunter, 2003)
Beste scene is waar Sean William Scott leert vechten terwijl hij oude kung fu films projecteert in zijn verloederde, Chinese bioscoop.

Anniversary.

Beetje politieke schets van USA denk ik en teveel link naar Trump regime?
Kon de link maar weinig smaken eigenlijk....

Hokum
Ik had liever wat meer folk horror gehad in de plaats van deze escape room stijl horror.

The frighteners
Een van de legendariach Peter Jackson films voor hij aan LOTR begon. Meer fan van zijn stijl in Braindead dan hier.

Hush
Een film van Mike Flanagan die uiteindelijk uiteenvalt door de idiotie van de karakters.

Tremors

Heel erg van genoten. Funny, campy, alles wat je van zo een soort films wilt.

Dog soldiers

Misschien wel beste weerwolf design.

Return of the living dead

Funny, gory en blote tetten in het eerste kwartier.

Black Narcissus (1947), een onwaarschijnlijk straffe film van Michael Powell. Blijft naast de beklijvende en bezwerende sfeer van de film vooral bij door het prachtige kleurgebruik en cinematografie.

Set during the final years of British colonial rule in India, the film depicts the growing tensions within a small convent of Anglican nuns who have been invited to establish a school and hospital in the old harem of an Indian Raja at the top of an isolated mountain in the Himalayas. The nuns have trouble adapting to the harsh climate and antagonistic population. They come to rely on the help and advice of the Raja's British agent, a cynical Englishman whose attractiveness and panache become a source of temptation for the sisters.

Terug
Bovenaan