Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GTA Vice city heeft zijn inspiratie inderdaad gehaald bij Scarface, Carlito's way etcCarlito's way.
heerlijke tijdloze film.
sean penn als cokesnuivende advocaat deed me precies denken aan een personage in GTA vice city.... klopt dit?
en heeft iemand de prequel van deze film gezien?
De Zatoichi reeks staat hier klaar maar zal niet voor meteen zijnLone wolf and cub en de ganse Zatoichi filmreeks (25 films) verdient lof, ratings zie ik hier zelden.

Ken Rosenberg in GTA: Vice City en San Andreassean penn als cokesnuivende advocaat deed me precies denken aan een personage in GTA vice city.... klopt dit?

Ik vond ze eigenlijk allemaal wel genietbaar maar 9 was zo’n giga turd van een film. Echt awful.Ik heb altijd een zwak gehad voor de Fast And The Furious films. 1, 2 en 3 vond ik goed. 4 reikhalzend naar uitgekeken maar viel ferm tegen (omwille van de goedkope CGI races in de tunnels), 5 was er dan weer recht op, maar was op het randje van té over the top gaan. 6 kon ik ook pruimen. En bij 7 was het helemaal om zeep, de fysica en logica werd volledig overboord gegooid dat het op geen kloten meer trok. En vanaf dan nooit meer naar de cinema geweest en de laatste films in de reeks eens in willekeurige volgorde meegepikt op de loopband.
Gestart met nr. 9 in de reeks, de enige die ik nog eens moest bekijken. Die laatste films hebben meer weg van heel het Marvel Universe en zijn duidelijk gericht op kinderen. Alhoewel ik als 6 jarige bepaalde scenes nooit ging nagespeeld hebben met mijn matchboxkes omdat ze gewoonweg niet meer geloofwaardig zijn, zelfs op superhelden niveau.
Ik heb de indruk dat Vin Diesel daar voor veel tussenzit. Het zou mij niet verwonderen moest hij effectief denken de Xander Cage van de wereld te zijn.

Een franchise van ups & downs, maar als ik erop terugblik waarschijnlijk meer hits dan missers. Ik heb deel 9 per ongeluk overgeslagen, maar deel 10 vond ik een misbaksel van jewelste. De Hobbs en Shaw spinoff vond ik nog wel de moeite.Ik heb altijd een zwak gehad voor de Fast And The Furious films. 1, 2 en 3 vond ik goed. 4 reikhalzend naar uitgekeken maar viel ferm tegen (omwille van de goedkope CGI races in de tunnels), 5 was er dan weer recht op, maar was op het randje van té over the top gaan. 6 kon ik ook pruimen. En bij 7 was het helemaal om zeep, de fysica en logica werd volledig overboord gegooid dat het op geen kloten meer trok. En vanaf dan nooit meer naar de cinema geweest en de laatste films in de reeks eens in willekeurige volgorde meegepikt op de loopband.
Gestart met nr. 9 in de reeks, de enige die ik nog eens moest bekijken. Die laatste films hebben meer weg van heel het Marvel Universe en zijn duidelijk gericht op kinderen. Alhoewel ik als 6 jarige bepaalde scenes nooit ging nagespeeld hebben met mijn matchboxkes omdat ze gewoonweg niet meer geloofwaardig zijn, zelfs op superhelden niveau.
Ik heb de indruk dat Vin Diesel daar voor veel tussenzit. Het zou mij niet verwonderen moest hij effectief denken de Xander Cage van de wereld te zijn.
Gisteren ook eens gezien en vond ‘m zeker niet slecht. Ik kan wel niet vergelijken met het boek.Ik vond ze eigenlijk allemaal wel genietbaar maar 9 was zo’n giga turd van een film. Echt awful.
Gisteren rewatch van Project Hail Mary, ik zag dat die op Prime stond en sinds mijn cinemabezoek ook het boek gelezen ondertussen. Tja, blijft echt een topfilm. Maar het boek is toch nog beter, zoals vaak met verfilmingen. Amaze amaze amaze :love.
Heb er enorm van genoten maar kan me wel in die kritiek vinden. Had het einde ook liever ietsje anders gezien en iddBackrooms (2026) :
Wat heb ik genoten van dat eerste uur. Ben niet voor horror en zat heel de tijd op mijn ongemak, maar die decors... dat was nu toch wel absolute kunst. Wat moet het fantastisch geweest zijn dat te mogen uitdenken.
Ik ga wel akkoord met de meeste en vond het laatste deel ook wel wat minder.
Ik vind het wel moeilijk mijn vinger te leggen op waarom deel 3 me minder kon bekoren, maar ik denk dat het deels te maken heeft met dat we het monster te zien krijgen en dat de creepy sfeer daardoor wel verloren gaat. Ik denk dat de film er eerlijk gezegd beter op had gedaan om ons in het ongewisse te laten. Uiteindelijk maken we er inderdaad zelf van wat we willen, maar tot het stuk van het gesprek aan tafel was ik nog wel mee. Ok, de sfeer is daar al anders, maar het leek alsof we dan toch een soort antwoord gingen krijgen. Om dan plots het monster in beeld te brengen en eigenlijk was het van daar beetje verloren. De achtervolg scene is goed voor een ander soort horror, maar hier vond ik het "teveel". Was absoluut niet nodig en had het gevoel dat de maker een einde in zijn hoofd had, maar niet goed wist hoer er naar toe te gaan eens Mary in de backrooms terecht komt.
Toch 8/10 alleen al voor de strakke, meest beklemmende decors. hier en daar een tweak aan het einde en dit was vlotjes in mijn top 10 films beland. Zo jammer, voelt als een gemiste kans die nooit meer kan herdaan worden.