Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
was het deze niet ?Evil dead burn
6,5/10
Derde in de reboot reeks en persoonlijk vond ik het de minst goeie. Aan blood & gore geen gebrek en moest het een standalone film zijn geweest onder een andere naam, dan had ik het waarschijnlijk een hoger me score gegeven. Hier miste ik echte wat meer binding met de vorige films.
Ben daarnaast ook gewoon meer fan van de minder serieuze originelen van Sam Raimi en Bruce Campbell.
Ben hem via horror night in Kinepolis gaan kijken en het was de kortfilm op voorhand die mij eerder wat deed cringen in mijn stoel. Van het B-film segment met slechte fx die vooral bedoeld leek om te kunnen shockeren, ipv een verhaal te brengen. Vind er online precies niet veel van terug. Was iets met Sussinger ofzo.
Nee, die was het niet. Was iets met een zwerm vliegen dat hem geïnfecteerd hadden en dan op het einde ging hij in een cinema zitten om de rest ook te infecteren. Was nogal bizar en explicietwas het deze niet ?

Nochtans zijn de eerste reacties van mensen die de film effectief gezien hebben lovend.Er is een deel van mij dat keihard uitkijkt naar The Odyssey omdat films met een hystorische insteek nu eenmaal mijn favorieten zijn, maar de keiharde negatieve sfeer die er al heerst rond deze film heeft die goesting serieus weggenomen.
Ben benieuwd wat het nu uiteindelijk zal worden. Maar ik heb het gevoel dat de amerikanisering het effectief zal verpesten hier.
Dat zijn dan waarschijnlijk de Nolan lovers die, zelfs als hij 90 minuten een drol op het scherm laat zien, alles goed vinden van hemNochtans zijn de eerste reacties van mensen die de film effectief gezien hebben lovend.
Een zwarte Helena van Troje?Waar lezen jullie die 'keiharde negatieve sfeer' dan, en waarover gaat die?
Tis maar hoe je het bekijktAh, nu is het duidelijk
't zijn dus niet de 'nolan fanboys' die hem goed vinden, maar eerder de gevoelige teentjes die op voorhand al hun trollenleger erop af sturen voor ze de film gezien hebben

Nog een laatste hierover.Discussie kan beter in het juiste topic
Ik ga ook wel ergens akkoord met het feit dat ik niet snap waarom ze bij zo'n historische films altijd iets moeten veranderen aan de geslachten en kleuren tegenwoorden. Geen groot probleem, maar het voelt altijd zo geforceerd aan bij mij.