Pegasus
Well-known member
De commentaar track van Ben Affleck is legendarischArmageddon is echt 1 van de slechtste films die ik ooit gezien heb.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De commentaar track van Ben Affleck is legendarischArmageddon is echt 1 van de slechtste films die ik ooit gezien heb.
Edge Of Tomorrow ook bekeken onlangs op het vliegtuig. Altijd leuk wat turbulentie tijdens de scene waarbij de luiken opengaan om te droppen op het strand.Wat films gezien op het vliegtuig deze week.
Moonfall
Ik had eigenlijk 0,0 verwachtingen gezien de lauwe reviews en de grote box office bomb maar ik heb me hier wel mee geamuseerd eigenlijkErgens tussen de over-the-top op niks slaande scènes zit hier wel een goede film in
The Cloverfield Paradox
Deze krijgt ook heel shitty reviews maar ook hier wel weer genoten. De tie-in naar Cloverfield hoefde voor mij niet maar het algemene concept was wel boeiend.
Edge of Tomorrow
Rewatch 137 maar pfoe, wat een dijk van een film blijft dit tochCruise en Blunt
Ik weet wel niet of een sequel een goed idee is want het is echt wel een afgerond verhaal.
welke clichés zijn dan slecht verouderd?Grease (1978)
Liedjes blijven leuk, verhaal blijft na al die jaren nog even simpel. Als ze het indertijd hadden beperkt tot 90 minuten was het misschien wat aangenamer geweest. Enerzijds kunt ge wat lachen met de clichés en dingen die slecht verouderd zijn, anderzijds is het gewoon nooit meer dan een zwakke musical geweest.
welke clichés zijn dan slecht verouderd?

* Misschien dat de jongeren in de jaren’50 er sneller volwassen uitzagen?Om maar een paar op te noemen.
- Volwassenen die tieners spelen -> toegegeven, dit ziet ge nu nog af en toe, maar Grease is het echt onnozel
- Twee rivaal-scholen waar uiteindelijk weinig mee gedaan wordt
- Brave Sandy, stoere Danny

ja klopt, beetje zelfde gevoel als toen met "the equaliser". moest het vooral van zijn "schok gehalte" hebben, je wist niet meteen aan wat je je kan verwachten;Nobody (2021)
Alweer een actiefilm over een stille man die stiekem een badass waar ge beter geen ambras mee zoekt... ware het niet zo dat Bob Odenkirk dit rolletje zoveel beter speelt dan de tientallen varianten die je hier van in films hebt gezien. Gevechten zijn creatief, film heeft een lekker tempo, goede(doch ietwat subtiele) humor en het is bovendien allemaal vrij mooi in beeld gebracht.... En en... dat allemaal in slechts 90 minuten tijd

Spijtig wel, maar dan is het uitkijken naar de volgende originele (indie) actiefilm. Misschien dat ik Nobody 2 ooit eens opzet in een moment van verveling.ja klopt, beetje zelfde gevoel als toen met "the equaliser". moest het vooral van zijn "schok gehalte" hebben, je wist niet meteen aan wat je je kan verwachten;
helaas is dit volledig weg bij de sequels, dus ook nobody 2.... is eigenlijk een heel stuk minder![]()
Top, de eerste net iets beter.Sissu ? nooit van gehoord.... is die de moeite ja?
Nobody 2 vond ik ook maar niks. De "magie" van de eerste was weg.Spijtig wel, maar dan is het uitkijken naar de volgende originele (indie) actiefilm. Misschien dat ik Nobody 2 ooit eens opzet in een moment van verveling.
Om de zoveel tijd is er wel een nieuwe actie-hit... The raid, John Wick, Nobody, Equalizer, Sissu ...