Welke film heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

BOYHOOD

erg lange en saaie film... eentje die m'n vrouw had opgenomen deze week. waar gaat deze nonsense eigenlijk over zeg?

De 2 Dune films van Villeneuve nog is herbekeken. Als je ze back to back bekijkt is het zo goed. Ben niet zo voor al het religieuze erin maar het is zo goed allemaal. En perfecte castings ook. Kan niet wachten om het laatste deel te bekijken thuis in 4k.
Niet in de cinema? Zijn voor mij bij uitstek cinemafilms.

BOYHOOD

erg lange en saaie film... eentje die m'n vrouw had opgenomen deze week. waar gaat deze nonsense eigenlijk over zeg?
gaat over het opgroeien van een doodnormaal iemand in een Amerikaans suburban gezin van mijn leeftijd ongeveer (dus zeer herkenbaar voor mij).

Een van de redenen denk ik dat deze film enorm gewaardeerd werd is dat de film over langere tijd werd opgenomen, zo heeft men dezelfde cast eigenlijk gebruikt voor ongeveer twaalf jaar. In dat opzicht is de film vrij uniek.

Maakt dat de film boeiend? Misschien niet, maar dan is het ook gewoon jouw genre niet. Dan moet je eerder een actiefilm of een thriller ofzo kijken.

Gisteren marty supreme, entertainend en vettige new york city accents die ik maar 1 keer live and in person heb gehoord in NYC. Klein tripke van een film maar net iets te lang voor een werkweekavond.

Niet in de cinema? Zijn voor mij bij uitstek cinemafilms.
Jawel, voor Dune zou ik nog wel is naar de cinema willen maar zolang zitten is moeilijk op de moment voor mij door een paar rugoperaties en bijhorende revalidatie. Ben al een eeuwigheid niet meer in de cinema geweest en eerlijk mis ik het ook niet, vind het ook overdreven duur geworden. Ik heb een 4k Blu-ray speler met een fysieke collectie en dan nog een hoop streamingservices. Ben voorzien :rofl:

Project Hail Mary
Als liefhebber van spacefilms was dit wel helemaal mijn ding. Grafisch enorm indrukwekkend. Wel een must-see in de bioscoop.
Special thanks aan de Turk en zijn wijf achter mij die de hele film Turks zitten brabbelen hebben :love:

SEND HELP

nieuwe psychologische film over baas en werknemder die vast zitten op onbewoond eiland. best wel scary en bleef boeien. aanrader

Ik snap zo’n mensen niet. 30€ neerdokken om dan gewoon te zitten tetteren of op de gsm te hangen.
Ik trek dat echt aan, quasi élke keer dat ik naar Kinepolis ga zit er wel iemand rond mij te babbelen, of iemand voor mij op zijn/haar gsm.
I don't care dat ge eens een second iets fluistert maar die kerel zat echt gewoon met zijn gewone stem te babbelen :sop:

Ik snap zo’n mensen niet. 30€ neerdokken om dan gewoon te zitten tetteren of op de gsm te hangen.
ik ook nie, maar zou toch nie zo braafjes blijven zitten als sheldon hoor.

gewoon duidelijk maken , al dan niet met een fluim :p but thats just me :p , en verplaatsen.
genoeg lege plekken toch nog?

ik ook nie, maar zou toch nie zo braafjes blijven zitten als sheldon hoor.

gewoon duidelijk maken , al dan niet met een fluim :p but thats just me :p , en verplaatsen.
genoeg lege plekken toch nog?
Niet altijd zo simpel.
Als je reageert op zo mensen word je binnen de kortste keren omsingeld door familie en ook dat is een feit
Laatst nog serieus boel gehad met zo jongeren. Natuurlijk is er niemand in heel die zaal die nog maar durft te reageren door schrik voor escalatie.

Niet altijd zo simpel.
Als je reageert op zo mensen word je binnen de kortste keren omsingeld door familie en ook dat is een feit
Laatst nog serieus boel gehad met zo jongeren. Natuurlijk is er niemand in heel die zaal die nog maar durft te reageren door schrik voor escalatie.
Ok maar als je daar schrik voor hebt, zeg dan niets en ga zelf ergens anders zitten.

geen mens van de kinepolis die u daarvoor zal beboeten hoor, als je uitlegt waarom je van stoel wou wisselen....
maar gewoon niets zeggen, en verplaatsen, zit niet in mij. zo geef je die daders vrij spel om het nog te doen. alsof ze "gewonnen hebben".
neen. tuig moet je aanpakken.

durf daar geen garantie op kleven hoor. van zodra dat krapuul ziet dat er iemand van de ordehandhaving komt, zijn die zo mak als een lammetje wellicht. tot ze weer weg zijn.
Zie het elke dag op het werk.
Zich altijd in de slachtofferrol wentelen, nooit hun eigen ongelijk willen toegeven.
En die idioten van commissie van toezicht denken dan nog dat die gasten de ideale schoonzonen zijn

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan