Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah oké dan. Thx for clearing that out.Dat heb je dan verkeerd begrepen hoor. Cole is helemaal niet Cage, Cole gaat naar Hollywood om Cage op te sporen.
Sounds good, ook eens proberen checken!The Night Comes For Us - 2018
Ultrageweld in de stijl van The raid 1/2. Bonuspunten voor de stijlvolle actie.
Is dat? Imo worden die meestal in dezelfde adem genoemd? Als het specifiek over actie films & scenes gaat, staat MI mee aan de top, zowel imo, als algemene mening denk ik.Wanneer wordt gesproken over beste actie films van de laatste 10 jaar komen John Wick en Fury Road al snel naar boven. En terecht, daar niet van. Maar imo moeten de laatste twee MI's niet gek veel onder doen
Ik hoor die MI's toch weinig vallen als het daar over gaat.Is dat? Imo worden die meestal in dezelfde adem genoemd? Als het specifiek over actie films & scenes gaat, staat MI mee aan de top, zowel imo, als algemene mening denk ik.
Als film tout court staat Fury Road wel mijlenver boven de andere 2 ...
Ik ben ook altijd een enorme voorstander geweest van deze. Ik zou hem niet mijn favoriet durven noemen, dat blijft denk ik Persona.Vargtimmen - Mijn favoriete Bergman denk ik (na weliswaar maar een stuk of vier-vijf). Geweldig sfeervol, zwart-wit fotografie was top, droomscènes fantastisch, acteerwerk top, verhaal was zware kost (en ik was zeker niet altijd mee) maar dit was wel echt een werk waarin ik me helemaal kon verliezen. Wordt precies al wel eens als mindere Bergman gezien maar wat mij betreft onterecht, geen lichte kost, gek worden, depressies, donkere gedachten zijn toch sterk aanwezig maar voor de liefhebber zeker een aanrader.