PBR Streetgang
Well-known member
Aww yeah. Avoid the sequel.Freeway (1996) 8/10
Welke versie?Nosferatu.
Fuck zeg, wat een sfeervol! Wat een vampier! Lust en verrotting.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aww yeah. Avoid the sequel.Freeway (1996) 8/10
Welke versie?Nosferatu.
Fuck zeg, wat een sfeervol! Wat een vampier! Lust en verrotting.
Eggers. Die van 1922 moet ik nog eens zien, als vergelijking.Aww yeah. Avoid the sequel.
Welke versie?
De scène met zicht op de Manhattan Bridge is wel fenomenaal. Dat is een van de eerste dingen die ik zéker wilde zien toen ik in 2017 naar NYC ben geweest. Speciaal in de buurt nog een hotel geboekt om daar 's ochtends nog snel heen te kunnen gaan zonder dat er een hoop toeristen kwamen. Washington Street op Water Street in Dumbo.Paar films die ik de laatste tijd zag
Once Upon a Time in America (1984): 7/10
Eindelijk bekeken voor de eerste keer. Ik denk dat elke filmliefhebber dit wel moet gezien hebben. Ik vond het een goede film, maar voor mij ging het niet hoger dan dat. Ik begrijp waarom sommigen er een meesterwerk in zien en bepaalde aspecten zijn ook gewoon op dat niveau. Maar voor mij maakte het de klik niet helemaal, en ik geef eerder de voorkeur aan andere gangsterfilms die ik al gezien heb. En het is natuurlijk ook een enorm lange zit. Maar goed, wel sowieso wel belangrijk om eens gezien te hebben.
Voor mij waren alle gevechten CGI dreck. Ook inhoudelijk kan ik deze benadering van Superman echt niet smaken, met al die superhelden en multidimensionale bulls*t. Lijkt meer op The Boys dan op de films met Christopher Reeve.Superman (2025)
Mij wel mee geamuseerd eigenlijk
Enkel de CGI-drek-gevecht in dat 'pocket-universe' vond ik wat minder
7/10

Wilt ge nu zeggen dat the boys niet goed is?Voor mij waren alle gevechten CGI dreck. Ook inhoudelijk kan ik deze benadering van Superman echt niet smaken, met al die superhelden en multidimensionale bulls*t. Lijkt meer op The Boys dan op de films met Christopher Reeve.
Ik zal er wel gewoon te oud voor zijn![]()

Jawel, of toch de eerste jaargangen, maar het is duidelijk een satire. Ik vind het opvallend dat Superman nu elementen van de satire overneemt, zoals superhelden die in dienst zijn van een megabedrijf, en het Amerikaanse leger dat de inzet van superhelden in oorlogen overweegt.Wilt ge nu zeggen dat the boys niet goed is?![]()
Ik word overmorgen 37Ik vond het, als 45er (weet niet hoe oud @Yannix is) wel verfrissend
Waarom zou je dezelfde film opnieuw maken?

Zo ook deze actiefilm van Sylvester Stallone. Het plot is zoals vaak niet al te origineel maar als het goed gebracht is zoals hier dan kan je het een blockbuster noemen. John Lithgow als bad guy is geweldig sadistisch en als zijn crew 1 per 1 lijken weg te vallen door Sly zijn toedoen lijkt hij weliswaar meer een cartonische villain te worden maar toch I loved it. De actie is goed, Sly is in zijn prime en de cheesy oneliners zijn er ook. Wat wil een mens meer op een vrijdagavond? 8/10Die is inderdaad geweldig. Daylight is ook een aanrader als je van 90's actiefilms met Sly houdt.Cliffhanger : Ik ben een kind van de jaren 80 maar de 90's cinema is voor mij piek. Ik had voor mijn plechtige communie een eigen TV met VHS gehad. Wel maar zo eentje met een klein schermpje maar ik was daar dus zot van. Ik stond dan ook wekelijk op vrijdag in de videotheek klaar om de nieuwste releases te huren en op mijn BMXke naar huis terug te keren ermee. In die tijd kreeg je alles mee behalve wat er achter het gordijntje hingZo ook deze actiefilm van Sylvester Stallone. Het plot is zoals vaak niet al te origineel maar als het goed gebracht is zoals hier dan kan je het een blockbuster noemen. John Lithgow als bad guy is geweldig sadistisch en als zijn crew 1 per 1 lijken weg te vallen door Sly zijn toedoen lijkt hij weliswaar meer een cartonische villain te worden maar toch I loved it. De actie is goed, Sly is in zijn prime en de cheesy oneliners zijn er ook. Wat wil een mens meer op een vrijdagavond? 8/10
Als 47'er deel ik je meningIk vond het, als 45er (weet niet hoe oud @Yannix is) wel verfrissend
Waarom zou je dezelfde film opnieuw maken?

Die staat vanavond op het programmaDie is inderdaad geweldig. Daylight is ook een aanrader als je van 90's actiefilms met Sly houdt.
The Rock, Con Air, Heat, Die Hard with a Vengeance, Under Siege, ... toch wel een mooie lijst.Die staat vanavond op het programma