Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uitgezien, en ik kan mijn mening niet echt bijstellen. Die film is zo enorm knullig gemaakt. Het is frappant dat dit van een grootmeester komt, en niet een slechte AI prompt.Ik zit halfweg Megalopolis en… ik weet nog altijd niet waar de film over gaat.
Ik heb constant Southland Tales en Inland Empire vibes, als in Ik voel dat er iets interessants is… maar ik kan het maar niet vinden onder de lawine van slechte ideeën, verwarrende symboliek en semi-filosofisch geneuzel.
Het is alsof Coppola een hoop vage morele concepten, nog vagere sci-fi elementen, de bouwmodule van The Sims en Romeinse architectuur in een mixer heeft gesmeten... en hem dan aangezet zonder deksel.
Nu en dan dacht ik “Ah! Ik snap het!”.
Maar ik denk dat dat gewoon mijn brein was die een paniekaanval kreeg.
Ik ga terug naar de club.
Die scene is eigenlijk een perfect voorbeeld van alles wat ik zeg. ZO waanzinnig belachelijk gemaakt, geacteerd, geschreven, ge-alles. Maar tegelijk druipt het budget en de overstuffed symboliek van het scherm, heel raar allemaal.Er zitten wel interessante ideen in maar hoe ze gebracht worden... Als film trekt het op niet veel.
Maar toch de moeite om te zien als was het maar voor
Jon Voight zijn pijl en boog boner waar hij Aubrey Plaza als een echte cupido mee door het hart schiet.
![]()
28 years later : Helaas een snoozefest. Eerste stuk is nog beetje interessant maar gans 2de gedeelte met de zieke moeder is zo saai om te kijken. Op een moment is er ook een Zweed die in het verhaal opduikt. Geen idee wat die daar doet of hoe die daar zo plots komt. Geen uitleg, niks. En dan zijn er nog een heel deel gebeurtenissen die in ons ogen echt op geen hol sloegen. 4/10
Heb er nog niet veel goeds over gelezen, ik ga passen dank uVoor mensen die echt tijd teveel hebben en zich willen pijnigen door zowat de slechtste film van het jaar te zien; War of the worlds (2025).
Ik kon er niet naar blijven kijken in ieder geval.
![]()
War of the Worlds (2025) | Rotten Tomatoes
Discover reviews, ratings, and trailers for War of the Worlds (2025) on Rotten Tomatoes. Stay updated with critic and audience scores today!www.rottentomatoes.com

Voor mensen die echt tijd teveel hebben en zich willen pijnigen door zowat de slechtste film van het jaar te zien; War of the worlds (2025).
![]()
Discover reviews, ratings, and trailers for War of the Worlds (2025) on Rotten Tomatoes. Stay updated with critic and audience scores today!www.rottentomatoes.com
Die was inderdaad niet al te best. Heb na een tijd wat doorgespoeld en dan uiteindelijk afgezet. Ze hebben een originele insteek geprobeerd, maar daarin blijven volharden en het is niet goedgekomen.Voor mensen die echt tijd teveel hebben en zich willen pijnigen door zowat de slechtste film van het jaar te zien; War of the worlds (2025).
![]()
Waar heb je deze gezien? Streamt die ergens?The count of Monte Cristo (2024)
Franse verfilming van het boek en in mijn ogen ook de beste ervan.
Kostuum, decors, acteerwerk… allemaal van het betere werk.
7,5/10
Via alternatieve wegen gezienWaar heb je deze gezien? Streamt die ergens?
Inderdaad, zeer leuke film.The count of Monte Cristo (2024)
Franse verfilming van het boek en in mijn ogen ook de beste ervan.
Kostuum, decors, acteerwerk… allemaal van het betere werk.
7,5/10
En ik snap dan weer niet goed hoe je een film 28YLater wilt kaderen, of vergelijken, in of met een trilogy reeks zonder nog maar de 2e in de reeks te hebben gezien.Eigenlijk moet je naar 28 years kijken zoals naar Dune: part 1. Het is het begin van een verhaal, niet het einde. Deel 2 is back to back gefilmd met de eerste en smaakt voor mij naar meer. Ja het is natuurlijk deel van het 28 universum maar deze film wil veel meer een universum op poten zetten als dat 28 days heeft gedaan (weeks niet gezien spreek ik mij dus ook niet over uit). Puur qua world building alleen vond ik dit al zo boeiend en slaagt het echt wel in wat het doet. Ik zou dit niet als een vervolg zien maar als een spin off, zoals Better Call Saul was voor Breaking Bad: een heel ander beestje dat op zich zelf staat maar wel onlosmakelijk met een universum verbonden is.