Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Best mee geamuseerd. Mevrouw hier in de zetel vond er geen hol aan en zat me raar aan te kijken.
. Stel u voor dat je daar zit als derde wiel.Sinners:
Waarom deze op het internet als fenomeen wordt gebombardeerd en hier ook meermaals als geniaal wordt beschreven, ontgaat mij helaas. Ik heb vermoedens waarom, maar als ik deze luidop zeg zullen er bepaalde mensen heel erg boos worden.
Denk dat dit wel de hele reden is waarom vele incl mezelve telleurgesteld zijn.maar als ik dit vergelijk met een Dusk till Down, of Let the right one in, dan komt deze toch niet aan de knieen.
Blaze vond ik heel goed, en past perfect in uw vraag. En it's Ethan Hawke, dus er zit sowieso al iets goeds in:Denk dat dit wel de hele reden is waarom vele incl mezelve telleurgesteld zijn.
Maareuh..De verwachtingen van een From Dusk Till Dawn equivalent. Ook ietwat teveel als "actiefilm" gepromoot. En het eerste dat ik las over de film, was "eindelijk nog eens een originele horror film" wat de verwachtingen erg hoog legt gezien we naar mijn mening de laatste 10 jaar al veel goede horror hebben gekregen. En origineel ook.
Dat het een "zwarte historische revisionistische revenge flic is" zal inderdaad ook wel wat met het succes te maken hebben. Als jullie daar op doelen? Toch niks mis mee. Fantaseren jullie nooit over een collega door de raam te smijten?
Er is ook een generatie of 2 die de voeten van Selma nog niet hebben ontdekt. Dus genoeg volk die er wel oprecht van gaan hebben gesmuld.
Al moet ik zeggen dat de knullige girl next door redneck flavor van Juliette Lewis mij altijd wel meer deed :3
A Complete Unknown(2024)
Voor de zoveelste keer dat enigma genaamd Bob Dylan proberen te waarderen. En het is door die zachte romantische hand van James Mangold wel ietwat gelukt. Films over muziek die nog eens een tijdperk sterk weten te belichten weet ik altijd wel makkelijk te waarderen. En "folk" is nu iets dat wel heel ver van mijn bed ligt.
Naast de Coen Bros "Inside llewyn Davis" nog aanraders over dat tijdperk?
Timotay was overigens zoals bijna altijd wel fantastisch, maar special kudos to ol man Edward Norton. Leuk om die nog eens zo sterk bezig te zien.
Waarom deze op het internet als fenomeen wordt gebombardeerd en hier ook meermaals als geniaal wordt beschreven, ontgaat mij helaas. Ik heb vermoedens waarom, maar als ik deze luidop zeg zullen er bepaalde mensen heel erg boos worden.
En ik heb ook datzelfde vermoeden waarom ja.
To-taal andere vibe. Maar heerlijke film, al die Christopher Guest comedies zijn de moeite.En als ge "Inside Llewyn maar dan mockumentary style gemaakt door Coen's in hun O brother / Lebowski mood" raad ik A Mighty Wind aan:
Idd, enkel de locaties/beelden deden het ietwat voor mij.Ik vond Sinners ook middelmatig, niet slecht, maar niets speciaal. Mooi in beeld gebracht, goede cast, soms wat saaie conversaties. Okay muziek.
Een echte genre mix, maar het vampier deel vond ik flauw.
Idd, die onderliggende toon hoefde niet echt. Beetje zoals die nieuwste sneeuwitje, ze duwen het ons toch graag door onze strot heb ik de indruk.En ja i get it, beter vrij of vampier dan racist of slaaf ... maar dat kon beter uitgewerkt zijn.
Sorry maar vind je opmerking niet terecht hoor.Doe hier verder met jullie gezeik, dat is waar er een plaats voor is. Indien meningen over het artistieke hou ze gerust hier. Waarom moet daar elke zoveel maanden aan herinnerd worden?![]()
Woke - Cancel Culture - Culturele gevoeligheid
Enter het begrip "geuzennaam": een belediging wordt op den duur een erenaam. Doet me trouwens denken aan Holland in da Hood, een realityshow van vele jaren terug waarbij enkele wannabe gangster rappers uit Nederland naar LA trokken en een van die kereltjes duchtig werd aangesproken door de...www.beyondgaming.be
Wat wel en niet "correct" is, heeft er niets mee te maken. Film, muziek, literatuur etc. zijn onlosmakelijk verbonden met politiek. Daarmee engageren is niet meer dan normaal, of je het nu eens bent met het sentiment of niet. Als dat gevat in een recensie van de film in kwestie kan, dan is dit de geschikte plek daarvoor. Maar als het gaat over discussies rond politieke trends in film en cultuur in het algemeen, daar is gewoon een aparte thread voor.Sorry maar vind je opmerking niet terecht hoor.
Als je naar een sportwedstrijd kijkt, of naar een muziek optreden, en opeens haalt er daar ene een palestijnse vlag boven (zoals Laura Tesorro bv gedaan heeft onlangs), zou je je daar dan niet aan storen (als je bv in het "andere kamp" staat ) ?
Muziek, en sport staan los van "politieke correctheid". Dus waarom zou dat dan bij films anders moeten zijn?
Probeer er hier nu geen Pol & Actua van te maken. Dat is heel het punt van mijn eerste post. En blijf bij het onderwerp, probeer er geen andere dingen bij te sleuren.Sorry maar vind je opmerking niet terecht hoor.
Als je naar een sportwedstrijd kijkt, of naar een muziek optreden, en opeens haalt er daar ene een palestijnse vlag boven (zoals Laura Tesorro bv gedaan heeft onlangs), zou je je daar dan niet aan storen (als je bv in het "andere kamp" staat ) ?
Muziek, en sport staan los van "politieke correctheid". Dus waarom zou dat dan bij films anders moeten zijn?