Hellsdinner
Crew Member
Final Destination 2
Mogelijk de final destination met de beste kills. Gewoon lugubere fun.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat iedereen nog aan die film denkt als ze achter een oplegger met boomstammen rijden, ik toch zeker.Final Destination 2
En als ik de lift neem, en als ik zie dat ze nieuwe ramen zijn aan het plaatsen, en als ik een gasbbq zie en ....Denk dat iedereen nog aan die film denkt als ze achter een oplegger met boomstammen rijden, ik toch zeker.
)
)Net gezien en vond er ook heel weinig aan. Kan er niets aan toevoegen.Gisteren Companion gekeken.
op reddit etc veel commentaren gelezen hoe mensen klagen dat er geen originele films gemaakt worden, en deze dan links laten liggen, terwijl het toch oh zo'n originele film is.
maar echt veel is er niet aan, tbh. het zou imo een straight-to-streaming kunnen zijn.
ik zet het maar tussen spoilers, want als je niet oplet ga je tot de echte reveal moeten komen dat Iris een AI is. indien wel, valt het in de eerste scene al op dat ze geen echte mens is.
en dat maakt het verhaal tot een moderne reimagining van Pinocchio.
Beide hebben hun puppeteer (Josh kan haar volledig bedienen via de app op zijn gsm)
beide lopen weg na een traumatische gebeurtenis
bij beide is niet kunnen liegen een plot point
en beide winnen volledige controle over hun eigen leven op het einde
voor mij niet meer dan een 4/10 waard.
Geen meerwaarde, ik vond het eerder storend. Het is maar bij een beperkt aantal scènes. Het beeld op de zijkanten zijn eerder wazig en het licht de zaal te veel op. Ik had ook de indruk dat die beelden met AI gegenereerd zijn waardoor het hoofdscherm altijd leek in te zoomen op wie sprak.Iemand hier toevallig Sinners (of een andere film) gezien in 'screenX'? Is dat zijn geld waard, los van de film?
Had hem graag in gewoon formaat gezien, maar is blijkbaar nog enige formaat waarin je hem kan zien in het Gentse![]()