PBR Streetgang
Well-known member
Wat vond je van de film?Plot twist: uiteindelijk toch 'normale' vertoning te zien in Studios koop
Uiteraard kleiner scherm, maar alles liever dan die ScreenX
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat vond je van de film?Plot twist: uiteindelijk toch 'normale' vertoning te zien in Studios koop
Uiteraard kleiner scherm, maar alles liever dan die ScreenX

Ik werd hier enkele weken, samen met mijn nieuwe filmclubje bijna met pek en veren besmeurd toen ik die film een 3 op 10 gaf. Ben er nog altijd niet aan uit wat voor blijkbaar vele dit zo een ongelooflijk goeie prent maakt. Ondertussen hebben ook de laatste leden hem gezien en we zitten blijkbaar duidelijk allemaal in kamp 2. Niemand van ons snapt de hype en het was naar het einde toe kijken op snelheid 1.5x voor sommige.Het is een soort van bait maar het was ook gewoon de laatste film die ik gezien heb. (Ik heb alles chronologisch gerangschikt)
Dat die film niet kan opboksen tegen de echte klassiekers is mijn fout niet. Ik heb toch het gevoel dat die 5 oscars zwaar overdreven zijn.
Wat mij stoorde:
-de story was best lame en niet goed uitgewerkt.
-mannelijk hoofdpersonage kan niet zo goed acteren (en kan al zeker niet acteren hoe je op een console speelt. Elke keer mateloos aan moeten ergeren als dat dan telkens ingezoomd in beeld komt.)
-ik vond beide hoofdpersonages totaal niet likeable (wat uiteraard wel de bedoeling is bij het rijkeluis kind),
-vaak zoveel lawaai dat véél te lang blijft duren. Dit is hetgeen mij het meest van al geërgerd heeft.
-niks diepgang in zowel de story als personages.
-veel scènes die veel te lang duren. Uren zoeken naar die kerel voelde echt veel te lang en nutteloos aan. Had die tijd beter gespendeerd aan dingen zoals het achtergrondverhaal vertellen hoe Ani in de prostitutie is terecht gekomen.
-er zat nu eens letterlijk geen enkele goeie scène in die film. Toch zeker niks memorabel.
Ik vond het te vaak richting een B-movie gaan.
Wel kudos naar Madison want die deed het goed.
Ik moet wel zeggen dat mijn vrouw serieus goesting kreeg door de film. Dat is wel een dikke surplus.![]()
Ik wist dat er mensen/kampen zijn die die film goed praten net zoals er bepaalde mensen/kampen zijn die TLOU (Bella Ramsey) zitten goed te praten maar dat er zoveel mensen op BG zijn die dat doen voor Anora, vind ik toch verwonderlijk.Ik werd hier enkele weken, samen met mijn nieuwe filmclubje bijna met pek en veren besmeurd toen ik die film een 3 op 10 gaf. Ben er nog altijd niet aan uit wat voor blijkbaar vele dit zo een ongelooflijk goeie prent maakt. Ondertussen hebben ook de laatste leden hem gezien en we zitten blijkbaar duidelijk allemaal in kamp 2. Niemand van ons snapt de hype en het was naar het einde toe kijken op snelheid 1.5x voor sommige.
De vraag is natuurlijk hoe zoiets te controleren valt. Zon stemming is nooit helemaal objectief denk ik dan.Maar heel dat gedoe rond Anora heeft toch iets nut gehad. Vanaf nu moeten de juryleden bij de oscars eindelijk alle films zien en gaan ze nadenken over hoe ze het in de toekomst gaan aanpakken aangezien er juryleden toegegeven hebben dat ze sommige films gewoon 'opgezet' hebben zonder er effectief naar te kijken.
Dat zal nooit objectief zijn.De vraag is natuurlijk hoe zoiets te controleren valt. Zon stemming is nooit helemaal objectief denk ik dan.

Ik wist dat er mensen/kampen zijn die die film goed praten net zoals er bepaalde mensen/kampen zijn die TLOU (Bella Ramsey) zitten goed te praten maar dat er zoveel mensen op BG zijn die dat doen voor Anora, vind ik toch verwonderlijk.