Welke film heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

En Pommelien die de meest grave hackerchick sinds Angelina Jolie speelt?
Pommelien deed dat goed! Ik zie ze liever als actrice, dan als zangeres. :) Over het algemeen gewoon ook een goeie cast en acteerprestaties. De (voor mij) minder gekende Ward Kerremans speelde zijn rol als slechterik ook heel goed.

De actiescènes in de film waren zeer goed voor een Belgische film. Adil en Bilall zijn toch echte talenten op dat vlak. Het wordt tijd dat ik hun andere 5 films ook eens ga zien. 😀

Het kon mijn vriendin daarentegen allemaal wel minder bekoren... De actiescènes waren voor haar toch iets te hard en ze was geen fan van de manier waarop het verhaal soms vertelt wordt, maar ik vond dat net wel leuk gedaan.

Kdacht vandaag Mickey 17 te gaan zien in de cinema... Spelen hem al niet meer in de UGC. Is nog geen maand uit. :sop:

1000046040.png

Reptile

8/10. Ik hou van dat type films. Er hangt continu een bepaalde spanning in de lucht terwijl er ook een paranoïde sfeer heerst. Ik ervaar bij de Sicario films dezelfde vibe. Love it.

De soundtrack en het geluid waren ook top.

2-Headed Shark Attack (2012): 10/10
3-Headed Shark Attack (2015): 9.5/10
5-Headed Shark Attack (2017): 9.5/10
6-Headed Shark Attack (2018): 9/10

Voornamelijk wat films op Prime gekeken die bijna verdwenen (of extra betalend werden)

The Pledge - 7/10

The Ministery of Ungentlemanly Warfare - 7/10

Lawman - 7/10

Irma la Douce - 8/10

A Midsummer Night's Sex Comedy 7/10

The Missouri Breaks - 8/10

Death Rides a Horse - 8/10

One Life - 8/10

Operation Fortitude - Ruse de Guerre 6/10

Het Smelt.

Toch wel eentje dat op de maag ligt, zwaar thema en vrij somber gebracht (zeker het heden). "Die scène" was volgens mij niet simpel te verfilmen met zo'n jonge acteurs maar de impact is er wel. Ik heb het boek helaas niet gelezen maar misschien zou ik daar toch eens werk van moeten maken.

DOG

best wel nog leuke film met Channing Tatum die een mariniers hond moet vervoeren van oregon tot arizona, met leuke beelden onderweg.

Keek vlot weg.

Challengers (2024)

Ik zag hier al eens lovende kritieken van @PBR Streetgang dus ik was wel benieuwd.

Visueel en auditief kon de film mij (initieel) absoluut bekoren. Voor mij zat er mede daardoor een hele goede schwung in de film. De 3 protagonisten doen het ook uitstekend voor mij. Ik las hier en daar wel wat commentaren van mensen die er ook veel erotische spanning in vonden zitten (ondanks dat er weinig expliciets in zit), maar dat voelde ik nu wel niet echt :tongue:. Op zich wel heel de tijd mee met de film, maar...

In het slot kreeg ik het toch lastiger. Het laatste hoofdstuk 'Het matchpoint' raakte de film mij toch wat kwijt. De regisseur deed het mogelijk voor een reden, maar de laatste slowmotion scenes vond ik minder geslaagd en had ik eerder het gevoel van 'doe nu maar gewoon verder'. Ook dat laatste shot waar de 2 elkaar in de armen vielen en de reactie van Zendaya daarop, nee... dan was ik niet meer mee. Goede film, maar het einde bracht het voor mij niet naar een hoogtepunt.

Wacht tot ge deel drie ziet 😅
robocop 2 vond ik best wel nog geinig, en een vette finale met die ED 209 battle in die arena tegen Robocop.

robocop 3 is dan weer campish met die dikke japanse saus er over. en als kind robocop zien vliegen was bijna hetzelfde gevoel als klaarkomen :D

robocop 2 vond ik best wel nog geinig, en een vette finale met die ED 209 battle in die arena tegen Robocop.

robocop 3 is dan weer campish met die dikke japanse saus er over. en als kind robocop zien vliegen was bijna hetzelfde gevoel als klaarkomen :D
Euh. Welke battle tegen ED209?
DEEL 2 is toch met Cain

Terug
Bovenaan