Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke derde? Is dat gewoon geen spin-off van Snake Eyes alleen?GI JOE
en GI JOE: Retaliation.
you get what you expect, stevige actie, stoere acteurs met nog stoerdere namen (storm shadow, duke, ripcord, snake eyes....)
verveelde wel geen minuut opnieuw, ondanks rewatch 3 ofzo...
zou de 3e film eigenlijk goed zijn? nooit gezien deze.
Welke derde? Is dat gewoon geen spin-off van Snake Eyes alleen?
ok thxTrouwens, als je graag Gijoe ziet, moet je zeker Resolute kijken. Deze film staat volledig op youtube
Ik vind dat over de hele lijn een veel betere film dan The UntouchablesVan een ziektedagje gebruik gemaakt om de klassieker Carlito's Way in te halen en de verwachting werd ruimschoots ingelost
Die finale metro/treinstation scène zo mogelijk nog straffer dan die in The Untouchables
Dat kan goed zijn, maar voor die film zit voor mij de nostalgie factor en de soundtrack van Morricone in de weg om dat in te zienIk vind dat over de hele lijn een veel betere film dan The Untouchables

Van een ziektedagje gebruik gemaakt om de klassieker Carlito's Way in te halen en de verwachting werd ruimschoots ingelost
Die finale metro/treinstation scène zo mogelijk nog straffer dan die in The Untouchables

Yes gezien en zeker de moeite als Joe-fanJa deze bedoelde ik eigenlijk....
Iemand die al gezien?
ok thx
Ik werd misselijk van hoe melig de romance in beeld werd gebracht. Heeft veel de film om zeep gekregen voor mij. De regisseur leek niet echt te weten welke richting hij uit wou qua stijl. Of hij wist het wel, en het was gewoon niet mijn ding.The gorge: not bad, not bad.