nTFs
Well-known member
En dan hebben we het nog niet over de historische accuraatheid van het geheel want dat is helemaal een grap.Exact mijn gedacht. En een hoofdpersonage met het charisma van een natte dweil.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dan hebben we het nog niet over de historische accuraatheid van het geheel want dat is helemaal een grap.Exact mijn gedacht. En een hoofdpersonage met het charisma van een natte dweil.
Dat boeit mij persoonlijk iets minder maar ik kan wel geloven dat hij op dat vlak ook niet bijster scoort.En dan hebben we het nog niet over de historische accuraatheid van het geheel want dat is helemaal een grap.
En dan hebben we het nog niet over de historische accuraatheid van het geheel want dat is helemaal een grap.
Film had het voor mij verkloot zodra ik die CGI apen zag. Wat was dat zeg, lijken wel aliens.Gladiator 2
Dat hij minstens even goed of spannend zou zijn als het orgineel had ik niet verwacht maar dit was een tegenvaller.
Wie beslist er toch om 2 achterlijke keizers te casten in zo ne film....Pascal en Washington op automatische piloot en de cgi stelde ook al niet veel voor.
Ik vond die net best goed, ook wel spannend. Beetje 90's-vibes qua tempo, structuur etc, daar moet je natuurlijk wel fan van zijn.Carry on op Netflix
Had imo veel potentieel voor een goeie actiefilm, maar het werd snel afgezaagd en langdradig. Dus maar matig geapprecieerd.
Vond het snel vervelen met die kerel in z'n oor de hele tijd.Ik vond die net best goed, ook wel spannend. Beetje 90's-vibes qua tempo, structuur etc, daar moet je natuurlijk wel fan van zijn.
Dikke cast en zalige sfeer doorheen heel de film. Toch ook ergens een ode aan Sharon Tate door de "alternatieve verhaallijn" t.o.v. de (tragische) realiteit/geschiedenis.Ik vond hem ook sterk beginnen en goede insteek, alleen naar het einde toe voelde ik me beschaamd dat ik nog aant kijken wegens een aaneenschakeling van onrealistische elementen die het storend maakte:Carry on op Netflix
Had imo veel potentieel voor een goeie actiefilm, maar het werd snel afgezaagd en langdradig. Dus maar matig geapprecieerd.