Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is zo'n film dat je beter begint naar te kijken zonder verwachtingen. Vergeet de vorige ook want dit is een andere stijl.@ikbenben ge had gelijk. Joker Folie a Deux was idd lang zo slecht niet als het online discours er rond deed uitschijnen. Topt 10 haalt hij niet maar no way dat die in mijn flop 5 zou horen want heb mij er idd best mee geamuseerd.![]()
Net bekeken. Ik dacht eerst dat het een kopie van '12 Angry Men' ging zijn maar de wending in het verhaal maakt het origineel voor mij.Net Juror #2 gezien. Eastwood krijgt mij niet zo makkelijk mee met zijn films (als hij regisseert) maar met deze lukte hem dat wel. Zijn beste sinds, en imo beter dan, Sully.
Deze gast EggertThe Witch en The Northman herbekeken naar aanleiding van Nosferatu. Blijft toch top, Eggers weet perfect hoe hij een sfeer moet zetten en visueel zien zijn films er ook geweldig uit. En ook de cast van beide films is zeer sterk.
Exact mijn gedacht. En een hoofdpersonage met het charisma van een natte dweil.Gladiator 2
Dat hij minstens even goed of spannend zou zijn als het orgineel had ik niet verwacht maar dit was een tegenvaller.
Wie beslist er toch om 2 achterlijke keizers te casten in zo ne film....Pascal en Washington op automatische piloot en de cgi stelde ook al niet veel voor.