Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prometheus en Covenant al gezien. Ook alle afkooksels van Alien vs. Predator.Uiteraard moet ge de serie doorkijken.
Voor mij gaat het wel bergaf met als dieptepunt Resurrection, (Alien³ is nog best cool en krijgt een beetje een cultstatus) maar gaat het weer omhoog met Prometheus en Covenant (Romulus nog niet gezien), maar de meningen zijn daarover verdeeld. Hoewel bij quasi iedereen wel Alien en Aliens de top 2 zijn. Voor mij Alien op absolute 1, maar ook daar zijn de meningen verdeeld.
@Mr.Anderson :ik denk dat de reden dat ze alles in de fik steekt is omdat er eieren waren die aan het openen waren. En ze waarschijnlijk niet het risico wou nemen dat ze gepakt werd door een facehugger.
Alright! Alien 3 it is!Hangt een beetje af van hoe je staat tegenover science fiction. Als je erg houdt van scifi en meer specifiek scifi thrillers, dan lijkt het me een no-brainer dat je verder kijkt. Want ook al wordt het niet beter dan de eerste in de franchise, het blijven wel deftige genrefilms.
‘Life’ is ook wel een goede SF horror film.Daardoor wat in een space horror/thriller vibe terecht gekomen. Pandora staat ook op de planning en Event Horizon ook. Beiden al gezien maar heel lang geleden, geen idee meer hoe ze gaan. En tegen dan zal Romulus wel op Disney+ staan.
Right on!Ik ga Sphere nog eens herbekijken 1 dezer. Nog zo'n ruwe parel van de jaren 90.

Klopt, Resurrection werkt vreemd genoeg stukken beter als je die benadert als een comedyRight on!
I like where this is going, betreffende 90s Sci-Fi horror op aardse wateren; Deep Rising! Deelt trouwens imo een heel gelijkaardige vibe met Alien Resurrection. @Mr.Anderson Als je nu aan alien 3 gaat beginnen moet je maar ineens all the way gaan en daarna Resurrection ook opleggen. Vrij andere vibe tov voorgaande alien films met een, geloof het of niet, stuk luchtigere humoristische toets.![]()
Al gezien! Inderdaad leuke film met, als ik mij niet vergis, een leuke 'plottwist' op het einde.‘Life’ is ook wel een goede SF horror film.
Wel niet dezelfde sfeer als bvb aliens en andere, maar zeker niet slecht.
Deep Rising genoteerd. Eerst inderdaad Alien reeks uitzien.Right on!
I like where this is going, betreffende 90s Sci-Fi horror op aardse wateren; Deep Rising! Deelt trouwens imo een heel gelijkaardige vibe met Alien Resurrection. @Mr.Anderson Als je nu aan alien 3 gaat beginnen moet je maar ineens all the way gaan en daarna Resurrection ook opleggen. Vrij andere vibe tov voorgaande alien films met een, geloof het of niet, stuk luchtigere humoristische toets.![]()
Prometheus en Covenant al gezien. Ook alle afkooksels van Alien vs. Predator.
In die tijd was ze al boven met de lift en hoefde ze zich geen zorgen te maken om facehuggers. Staan nadenken over wat ze ging doen en dan den boel in de fik steken duurde ages.
Alright! Alien 3 it is!
Ik ben die films eigenlijk beginnen opzoeken na het spelen van de Dead Space Remake omdat ik ergens in een revies gelezen had dat de makers destijds duidelijk inspiratie uit de Alien films gehaald hadden. Dat valt mij vooral heel erg op met bepaalde geluidseffecten.
Daardoor wat in een space horror/thriller vibe terecht gekomen. Pandora staat ook op de planning en Event Horizon ook. Beiden al gezien maar heel lang geleden, geen idee meer hoe ze gaan. En tegen dan zal Romulus wel op Disney+ staan.
Klopt, Resurrection werkt vreemd genoeg stukken beter als je die benadert als een comedy
Bedoel je Pandorum?Prometheus en Covenant al gezien. Ook alle afkooksels van Alien vs. Predator.
In die tijd was ze al boven met de lift en hoefde ze zich geen zorgen te maken om facehuggers. Staan nadenken over wat ze ging doen en dan den boel in de fik steken duurde ages.
Alright! Alien 3 it is!
Ik ben die films eigenlijk beginnen opzoeken na het spelen van de Dead Space Remake omdat ik ergens in een revies gelezen had dat de makers destijds duidelijk inspiratie uit de Alien films gehaald hadden. Dat valt mij vooral heel erg op met bepaalde geluidseffecten.
Daardoor wat in een space horror/thriller vibe terecht gekomen. Pandora staat ook op de planning en Event Horizon ook. Beiden al gezien maar heel lang geleden, geen idee meer hoe ze gaan. En tegen dan zal Romulus wel op Disney+ staan.
Die is inderdaad wel dik ok, op het einde na. Die twist was onlogisch, onnodig en imo te voorspelbaar.‘Life’ is ook wel een goede SF horror film.
Wel niet dezelfde sfeer als bvb aliens en andere, maar zeker niet slecht.
Er was maar één reden om die te zienSpecies heb ik vroeger ook een paar keer gezien. Echt geen idee hoe goed ik die nu nog zou vinden.

- James EllroyDie is inderdaad wel dik ok, op het einde na. Die twist was onlogisch, onnodig en imo te voorspelbaar.
Deep Rising en zeker Event Horizon zijn ook aanraders. Dikke fan van die laatste:
Species heb ik vroeger ook een paar keer gezien. Echt geen idee hoe goed ik die nu nog zou vinden.

Hoh, ik denk niet dat het iets voor mij is. Games zoals Amnesia, Outlast, Alien Isolation, enz. waar je jezelf niet kan verdedigen en eigenlijk continu moet weglopen of je verstoppen liggen mij niet zo. Ik vecht graag terug.Als je een game wil spelen compleet in de sfeer van Alien: Alien Isolation.
Voor mij één van de beste game ervaringen ooit, weet perfect die beklijvende en benauwde sfeer van de film weer te geven.
Klopt zeker, maar dat is exact waarom ik dat de absoluut slechtste in de reeks vind.
Uiteraard! Waar zat ik met mijn gedachten. Pandora is die planeet in Avatar.Bedoel je Pandorum?
Of 2 goeie redenenEr was maar één reden om die te zien![]()
.Ik twijfelde nog om exact hetzelfde te postenOf 2 goeie redenen.