Mr.Anderson
Well-known member
Alien (1979)
Op aanraden van hier dan toch deze eens bekeken. Dat moet wat geweest zijn in die tijd zeg. Ik stoorde me niet echt aan het feit dat het zo'n oude film is. Also: practical effects > gci
De geloofwaardigheid van bepaalde keuzes van de personages is dan wel weer iets waar ik mij aan kan storen en hier schoten ze toch de hoofdvogel.
Op naar Aliens, wat voor velen de beste in de reeks blijkt te zijn. Ik ben benieuwd! Hopelijk wat characters met meer verstand deze keer.
Op aanraden van hier dan toch deze eens bekeken. Dat moet wat geweest zijn in die tijd zeg. Ik stoorde me niet echt aan het feit dat het zo'n oude film is. Also: practical effects > gci
De geloofwaardigheid van bepaalde keuzes van de personages is dan wel weer iets waar ik mij aan kan storen en hier schoten ze toch de hoofdvogel.
Het volledig verstijven en uiteindelijk zo goed als NIETS ondernemen van Lambert en Parker wanneer ze oog in oog met de alien staan kan ik nog door de vingers zien. Ook al vond ik het echt onnozel. Ik was aan 't supporteren voor de alien zodat Lambert haar bek ging houden. Maar laten we vooral de poes gaan redden tijdens de meest cruciale fase, kwestie van prioriteiten te stellen.
Op naar Aliens, wat voor velen de beste in de reeks blijkt te zijn. Ik ben benieuwd! Hopelijk wat characters met meer verstand deze keer.
Bovendien maakt dat beest een nogal luid en storend lawaai, hoezo die staat plots achter u zonder dat je het door had?