Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En waar blijven al die bad guys steeds vandaan komen? Een mooi constante stroom van 2-3 man, precies een videogame.3 is de minste 4 is de besteJohn Wick: Chapter 2 (2017)
Best leuk als hersenloos vertier, maar het is toch wel héél veel van hetzelfde. Na een tijdje voelen de gevechten wat repetitief aan. En de plot armor/ongeloofwaardigheid is écht idioot hoog.
Beetje naar elkaar zitten schieten op drukbevolkte plekken als metrostations, zonder dat iemand geraakt wordt. Of het zelfs maar opmerkt.En waar blijven al die bad guys steeds vandaan komen? Een mooi constante stroom van 2-3 man, precies een videogame.
Maar goed, het was amusant. Hopelijk toch wat meer variatie in de andere sequels.
Bij 3 vond ik de scène met het messen werpen wel knap3 is de minste 4 is de beste
Film werd gewoon te repetitief.Bij 3 vond ik de scène met het messen werpen wel knap
Bwha... 4 gaat er gewoon paar uur los erover... En los is zacht uitgedrukt.3 is de minste 4 is de beste

Vond de eerste ook de beste, daarna was het rinse repeat en minder.Ik ben ze echt beu tbh. Tijd voor iets nieuw en verfrissend zoals de eerste John Wick dat was toen 'ie uitkwam
Idd. Is benieuwd hoe ze Nobody 2 aanpakken.Vond de eerste ook de beste, daarna was het rinse repeat en minder.
Fights waren daar zo zalig dat dat niet stoorde. Gans dat stuk in Parijs, top notchBwha... 4 gaat er gewoon paar uur los erover... En los is zacht uitgedrukt.![]()
Film is zo... cheesy. 

Alles nog ok, Deckard?Happiness (1998): 7.5/10
Alles nog ok, Deckard?
Toch al veel horrorfilms gezien in mijn leven, maar ik pas voor Saw keer op keer.