Welke film heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

https://www.imdb.com/title/tt17521612/?ref_=rt_t_1

Er gebeurt bitter weinig in deze film tbh. Het eerste uur is het op zijn best wat creepy, daarna heb je een beetje mediocre horror. Deze kan ik niet aanraden. Een leuke cameo van het konijn uit Caveat. 5/10.

Onverwacht vond ik deze nog best goed. Voorspelbaar verhaal, maar goed gebracht. 7/10.

Hier had ik toch net iets meer van verwacht. Door de weinige actie en het dunne verhaaltje 6/10.

Eén van de betere horrors van de laatste tijd. Ik had niet eens door dat Cage meespeelde tot ik op imdb keek. 7/10.

Rebel Ridge : Deed me bij momenten denken aan Rambo: First Blood. Spannende en goede actiefilm met Don Johnson als bad guy. 7.5/10
Ook net bekeken.

Niet slecht, idd lijkt wat op First Blood en Walking Tall, gemixt met elkaar.

spannend wel, maar ook geen hele topper.

Laatst bewerkt:
Le Fabuleux Destin d’Amélie Poulain (2001) 7/10

Misschien ligt het aan mij, maar ik vond hem niet zo geweldig. Parijs blijft wel prachtig weergegeven, maar het verhaal kon mij eigenlijk niet zo boeien.

Le Fabuleux Destin d’Amélie Poulain (2001) 7/10

Misschien ligt het aan mij, maar ik vond hem niet zo geweldig. Parijs blijft wel prachtig weergegeven, maar het verhaal kon mij eigenlijk niet zo boeien.
Ik heb ook nooit de klik gehad die anderen blijkbaar wel hadden. De piano van Yann Tiersen is natuurlijk legendarisch.

- Ready Player One (2018) 6/10*

- Mothra vs. Godzilla (1964) 7/10

- Kinds of Kindness (2024) 7/10

- Topsy-Turvy (1999) 8/10

- Joint Security Area (2000) 7/10

- The Ministry of Ungentlemanly Warfare (2024) 6/10

- The Godfather part III (coda) (1990) 7/10*

- South Park: Bigger, Longer & Uncut (1999) 8/10*

- Cemetery Man (1994) 8/10

The Day after Tomorrow : Een van Emmerich zijn betere films, totaal overdreven maar wel een hele goeie rampenfilm. De film is ondertussen ook al 20 jaar oud en de CGI is beter als in sommige films/series van vandaag. 7/10

Longlegs :
Nadat ik de trailer had gezien was ik meteen verkocht en moest deze zien. Echter is de trailer beter als de film spijtig genoeg. Op geen enkel moment vond ik het eigenlijk echt spannend en was alles zoals ik het verwachte. Nic Cage is wel onherkenbaar maar door zijn stem en zijn doen is het gewoon Nic Cage ook en het past ook bij zijn personage natuurlijk. Er zitten wel een paar mooie shots in deze film en het einde is speciaal maar ik begrijp het wel. Tis een beetje een doordenker maar eigenlijk ook hier weer vrij logisch. Echter had ik toch iets spannenders en vooral verrassend verwacht en daar ben ik toch op mijn honger bij blijven zitten. 6/10

Longlegs : Nadat ik de trailer had gezien was ik meteen verkocht en moest deze zien. Echter is de trailer beter als de film spijtig genoeg. Op geen enkel moment vond ik het eigenlijk echt spannend en was alles zoals ik het verwachte. Nic Cage is wel onherkenbaar maar door zijn stem en zijn doen is het gewoon Nic Cage ook en het past ook bij zijn personage natuurlijk. Er zitten wel een paar mooie shots in deze film en het einde is speciaal maar ik begrijp het wel. Tis een beetje een doordenker maar eigenlijk ook hier weer vrij logisch. Echter had ik toch iets spannenders en vooral verrassend verwacht en daar ben ik toch op mijn honger bij blijven zitten. 6/10

Ja dat was toch absoluut geen horror?

Vreemd, ik zat vanaf de eerste seconde vastgenageld aan mijn cinemastoel. Enkel het einde had ik liever wat anders gehad, verder vond ik het een topfilm.

Terug
Bovenaan