Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Trap 3/10
Hoe dwaas was dit?
Ook net bekeken.Rebel Ridge : Deed me bij momenten denken aan Rambo: First Blood. Spannende en goede actiefilm met Don Johnson als bad guy. 7.5/10
Ik heb ook nooit de klik gehad die anderen blijkbaar wel hadden. De piano van Yann Tiersen is natuurlijk legendarisch.Le Fabuleux Destin d’Amélie Poulain (2001) 7/10
Misschien ligt het aan mij, maar ik vond hem niet zo geweldig. Parijs blijft wel prachtig weergegeven, maar het verhaal kon mij eigenlijk niet zo boeien.
Longlegs : Nadat ik de trailer had gezien was ik meteen verkocht en moest deze zien. Echter is de trailer beter als de film spijtig genoeg. Op geen enkel moment vond ik het eigenlijk echt spannend en was alles zoals ik het verwachte. Nic Cage is wel onherkenbaar maar door zijn stem en zijn doen is het gewoon Nic Cage ook en het past ook bij zijn personage natuurlijk. Er zitten wel een paar mooie shots in deze film en het einde is speciaal maar ik begrijp het wel. Tis een beetje een doordenker maar eigenlijk ook hier weer vrij logisch. Echter had ik toch iets spannenders en vooral verrassend verwacht en daar ben ik toch op mijn honger bij blijven zitten. 6/10
Dat zeg ik ook nergens? Al geeft de trailer wel die vibes vond ik.Ja dat was toch absoluut geen horror?
Enkel het einde had ik liever wat anders gehad, verder vond ik het een topfilm.