Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Controversiële mening: ik zag hem onlangs voor het eerst en was toch wat teleurgesteld. 3,5/5 gegeven denk ik.Heat met grootmeesters Al Pacino en Deniro voor de eerste keer op mijn big-ass OLED tv gezien. Actiefilms zijn meestal mijn ding niet, maar dit is toch een uitzondering. Heist scène die heel realistisch aanvoelt door echte gun sounds en soundtrack mag er ook zijn
De diner scene alleen al is het bekijken waard.Heat met grootmeesters Al Pacino en Deniro voor de eerste keer op mijn big-ass OLED tv gezien. Actiefilms zijn meestal mijn ding niet, maar dit is toch een uitzondering. Heist scène die heel realistisch aanvoelt door echte gun sounds en soundtrack mag er ook zijn
Whoa. Ik heb hem vorig jaar ook nog eens herbekeken.. was toch ook wel wat glans af.Heat is all time top 5 voor mij. Er is niks slechts aan die film voor mij.
Blade Runner 2049 nu checkenBlade runner (1982) vandaag voor de 1ste keer gezien. Ik heb het gevoel dat ik hier nen instant classic gemist heb al die jarenBeklijvende film van begin tot einde door soundtrack en de visuele presentatie..

Blade Runner 2049 nu checken![]()

(en die heb ik als tiener wel gezien en gemiddeld beoordeeld)
TerminatorNa Blade Runner terug Terminator 1 (1984) afgespeeld voor de 100ste keer. (staat ook standaard op mijn digibox) Man man ik zet beide films in mijn top10 aller tijden. Hoe in godsnaam maakten ze in de 80’s zulke goede films![]()
Terminator
Robocop
Poltergeist
Ghostbusters
Beverly hills cop
Raiders en Temple of doom
E.T
Die hard
Empire strikes back
Back to the future
The Goonies
Top gun
Platoon
Predator
Bloodsport
Nightmare on Elm street
The thing
……
Heat is all time top 5 voor mij. Er is niks slechts aan die film voor mij.

Wat een lijstTerminator
Robocop
Poltergeist
Ghostbusters
Beverly hills cop
Raiders en Temple of doom
E.T
Die hard
Empire strikes back
Back to the future
The Goonies
Top gun
Platoon
Predator
Bloodsport
Nightmare on Elm street
The thing
……
Blade runner 2049 is écht een waardige opvolger imo, ook top. Zeker checken dusIk dacht even dat ge sarcastisch was maar ook een hoge score op imdb . Merci voor de tip
Volgens mij heb ik deze films gemist omdat ik “Blade” van Wesley Snipes heb geassocieerd(en die heb ik als tiener wel gezien en gemiddeld beoordeeld)
Na Blade Runner terug Terminator 1 (1984) afgespeeld voor de 100ste keer. (staat ook standaard op mijn digibox) Man man ik zet beide films in mijn top10 aller tijden. Hoe in godsnaam maakten ze in de 80’s zulke goede films