Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja Queen heeft daar een pak fijne nummers afgeleverd. Princes of the universe is een schijfHighlander
Geen idee waarom ik deze nu pas gezien heb. Geniaal. En dien muziek man![]()
.
, vooral
Waar kunnen kijken?Gisteren en vandaag: Zack Snyder's Justice League
WOW, wat een film
Die soundtrack..., vooral
!!de scene met The Flash op het einde waar hij iedereen redt door de tijd terug te draaien, ik kreeg rillingen van de muziek
En Steppenwolf eindelijk een badass.
De introductie van Darkseid is ook een feit, kom maar op met Justice League 2 (en 3) !! Don't fuck it up WB !!
Piratebay.Waar kunnen kijken?
Wat zijn die media types?Media-verdeling
1.![]()
5.![]()
6.![]()
Respectievelijk Blu-Ray, Streaming/On Demand en lineaire tv (opgenomen). Komt van WhatIWatch, die overzichtjes. Ik kon die niet op het vorige forum zo presenteren en het scheelt me een hoop tijd.Wat zijn die media types?
1 = dvd?
2 = streaming?
3 =??
). dat slaan is er natuurlijk wel over.MMM is best leuk, inderdaad. Als ik me niet vergis is deze geïnspireerd op een murder subplot die oorspronkelijk on Annie Hall zat maar daar niet langer in paste. Welke Allens al gezien? Blijf ten alle tijden weg van Rifkin’s Festival. A new low, holy shit.Manhattan Murder Mystery (Woody Allen, 1993)
Ben al een tijd afgehaakt bij Allen, enerzijds omdat er nu toch een reukje aan de man zit, anderzijds omdat hij de laatste 20 jaar maar 3 of 4 films gemaakt heeft die echt de moeite leken om te checken. Deze was geen hoogvlieger maar kon ik wel smaken. Allen z'n take op klassieke detectiveverhalen met weer goeie chemie met Diane Keaton.
Maar hoe goed is die cinematografie...Mr. Turner (Mike Leigh, 2014)
Prachtig in beeld gebracht en Timothy Spall zet schilder JMW Turner indrukwekkend neer als een norse, boertige, rochelende en knorrende beer. De film bestaat eerder uit een aantal kleine fragmenten uit de laatste 25 jaar van het leven van de schilder. Dat geeft op zich vrij goed weer wat voor persoon het moest geweest zijn, maar kijkt wat minder vlot weg dan een wat meer traditionele narratieve opbouw. En de stevige lengte maakt het soms wat moeilijker om de aandacht erbij te houden.
WHOA ! BLACK RAIN ! heerlijke 80's zoals die zou moeten zijn. moet ik dringend nog eens opleggen.Naked Lunch (1991): 6.5/10
Black Rain (1989): 7.5/10
Matchstick Men (2003): 7.5/10
Revolver (2005): 6/10