Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ik die nog nooit gezien heb!Testrol es Lelekrol [On Body and Soul] (2017): 10/10
On Body and Soul is één van de mooiste films die ik ooit in mijn leven gezien heb.
Nog niet. Maar ga wel meer van deze regisseuse kijken denk ik. Nuja, sowieso moet ik nog héél veel zien. Hoe meer film je kijkt, hoe meer films je mag zien (a never-ending journey).Same. Ontzettend goed!
Heb jij haar film My Twentieth Century al gezien? Die vond ik ook magnifiek.
Compleet off-topic maar hoe is het eigenlijk met uw studies? Oprecht benieuwd naar.Nog niet. Maar ga wel meer van deze regisseuse kijken denk ik. Nuja, sowieso moet ik nog héél veel zien. Hoe meer film je kijkt, hoe meer films je mag zien (a never-ending journey).
Under The Silver Lake - David Robert Mitchell jij held, It Follows was fantastisch, deze doet nauwelijks onder. Los Angeles als locatie om een fascinerende mystery trip te organiseren, doe zo verder.

maar dat is mijn probleem natuurlijk. De film is een pareltje imo, toch zeker in zijn genre. Jammer dat ik het zo laat ontdekt heb, maar het was genieten van begin tot eind 
En nu rechtstreeks door naar The Loft?Gisteren eindelijk Loft gezien
Door mijn vriendin ben ik eigenlijk meer en meer de Vlaamse film aan het bekijken en aan het appreciëren. Deze film vond ik echt top. Wel raar om zoveel 'bekenden' te zien in ene film, want ik moet je ze dan altijd linken aan een rol van een andere film/serie en dat maakt de film minder serieus met momentenmaar dat is mijn probleem natuurlijk. De film is een pareltje imo, toch zeker in zijn genre. Jammer dat ik het zo laat ontdekt heb, maar het was genieten van begin tot eind
![]()
Die heb ik ondertussen al 10 keer gezien. Blijft altijd goed.Gisteren eindelijk Loft gezien
Door mijn vriendin ben ik eigenlijk meer en meer de Vlaamse film aan het bekijken en aan het appreciëren. Deze film vond ik echt top. Wel raar om zoveel 'bekenden' te zien in ene film, want ik moet je ze dan altijd linken aan een rol van een andere film/serie en dat maakt de film minder serieus met momentenmaar dat is mijn probleem natuurlijk. De film is een pareltje imo, toch zeker in zijn genre. Jammer dat ik het zo laat ontdekt heb, maar het was genieten van begin tot eind
![]()
En nu rechtstreeks door naar The Loft?
De Hollandse Loft aka "Moord op de flet"Eerst Loft, de Nederlandse remake nog uiteraard. Hoe ga je anders The Loft kunnen volgen.

Meh, ik was bij een eerste kijkbeurt wat onder de indruk, maar ik ben Zvyagintsev al snel ne poseur beginnen vinden. Imo doet hij niet veel meer dan zijn idolen imiteren zonder echt tot de essentie te komen van wat hen net zo interessant maakt en zonder enige cinematografische creativiteit buiten een (toegegeven, fantastisch) oog voor compositie.The Return (Andrey Zvyagintsev, 2003)
Heb deze lang uitgesteld omdat ik dacht dat het een zwaarmoedig drama vol kansloze Russen was... Dat was het eigenlijk ook. Heel mooi in beeld gebracht en goed geacteerd, moet de film nog wat laten bezinken om een definitieve mening te vormen.