Welke film heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

The Gentlemen

Op de outfits van Farrell na, was dit echt een heerlijke film. Ik ga gelijk Snatch en Lock, Stock and 2 Smoking Barrels bekijken de komende dagen.
Farrell en zijn wardrobe waren met gemak het beste aan die film imo.

Lock Stock en Snatch vond ik geweldig toen ik die voor het eerst zag, maar over de jaren heen wat minder fan geworden, zeker Snatch. Misschien een keer te veel gezien ofzo idk. Maar als je die nog nooit gezien hebt, dan moet je daar wel verandering in brengen!

Farrell en zijn wardrobe waren met gemak het beste aan die film imo.

Lock Stock en Snatch vond ik geweldig toen ik die voor het eerst zag, maar over de jaren heen wat minder fan geworden, zeker Snatch. Misschien een keer te veel gezien ofzo idk. Maar als je die nog nooit gezien hebt, dan moet je daar wel verandering in brengen!

Heb ze beiden reeds gezien, maar al gemakkelijk 5 jaar geleden.

Fast X.
Had nog gratis kaarten dus why not.
Voor het realisme moet je het niet doen, hersenloze actie.
Maar echt verbaasd van de prestatie van Jason Momoa. Verassing van het jaar voor mij. Deed me bij momenten denken aan Joker vertolking van Heat Ledger.
Hij draagt de film. Voor mij tot nu toe dé beste acteerprestatie in een bijrol, al zal dit sowieso genegeerd worden door de academy.

Asteroid City (2023)

Het niveau van The Royal Tenenbaums haalt Wes Anderson al lang niet meer, maar het was een vermakelijke film met die mooie, typische cinematografie van hem. De Studio Skoop zat wel lekker vol. :clap:

- The Italian Job (1969) 7/10

- Mississippi Masala (1991) 7/10

- Aftersun (2022) 8/10

- The Frightners (1996) 7/10*

- The Running man (1987) 6/10

- Unforgiven (1992) 9/10*

- Youth of the Beast (1963) 8/10

- Christine (1983) 8/10

- Winchester '73 (1950) 7/10

Het kon er wel door voor een romcom. Happy Wife Happy Life.

Snatch blijft fantastisch imo, ik heb die al 10x gezien denk ik, waarschijnlijk één van m'n favoriete films ooit.
Die gesprekken, die perfect gecaste karakters, één voor één subliem, krijg weer zin om er naar te kijken

De nieuwe Miles Morales Spiderman gaan kijken, had een gratis ticket.

Geweldige film alweer, met prachtige visuals.

Maar mijn god, het was de eerste keer dat ik 4DX ging kijken... zijn er echt mensen die bewust 22€ betalen om zich 2 uur lang door elkaar te laten schudden? Nooit meer, leidt veel te veel af van de film.

Lock Stock vond ik geweldig maar Snatch vond ik dan weer niks :p
Misschien nog eens een rewatch geven, één keer gezien toen ik 16 was en nadien nooit meer.

Lock Stock vond ik geweldig maar Snatch vond ik dan weer niks :p
Misschien nog eens een rewatch geven, één keer gezien toen ik 16 was en nadien nooit meer.
Van mij dan weer net omgekeerd.

Acht hit or miss, deze films... Wel weinig zin om die een rewatch te geven. Eens je de clue weet... Is er nog maar weinig aan imo

Beiden al enorm veel gezien. Horen bij de beste comedy flicks of all time imo. Hoe vaak ik die ook terug zie, altijd opnieuw ga ik strijk.

😂

Maar Lock Stock even goed. Voor mij na al die jaren nog steeds met grote voorsprong Guy Ritchie's beste films.

Terug
Bovenaan