Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die laatste 2 negeren we toch gewoonBij Indy staat de teller ook al op 5…

Deze vond ik een grote teleurstelling. Weinig of geen karakteruitwerking, middelmatig acteerwerk (ik gaf weinig om de meeste personages daardoor), super natural element met bijna niks van backstory. En dat mensen dwaze dingen doen in horror films OK, maar hier gaat het next level stupid. Technisch aspect wel goed in orde voor een eerste regie, maar dat is ver van alles voor mij.Een tip: bekijk Talk To Me.
Thank me later.

Ik ben iets gematigder maar ik vond Talk to me ook behoorlijk dertien in een dozijn. Bring her back daarentegen vond ik zéér goed.Deze vond ik de slechtste horror in 10 jaar die ik zag. Enorm puberaal, geen karakteruitwerking, middelmatig acteerwerk (ik gaf geen reet om de meeste personages daardoor), super natural element met nada backstory. En dat mensen dwaze dingen doen in horror films OK, maar hier gaat het next level stupid. Technisch aspect wel goed in orde voor een eerste regie, maar dat is ver van alles voor mij.
'Bring her back' was op elk vlak superieur. Had ook zijn kleine minpuntjes, maar niets al te storend.
ps. zal mogelijks geen populaire mening zijn, gewoon de mijne![]()

Ik vond TTM origineler van verhaal en daardoor heeft deze iets meer mijn voorkeur. Dat idee was nog geen enkel keer eerder gebruikt naar mijn weten, het verhaal van BHB was al eerder gedaan.Ik ben iets gematigder maar ik vond Talk to me ook behoorlijk dertien in een dozijn. Bring her back daarentegen vond ik zéér goed.
Maar op Rotten Tomatoes bijvoorbeeld scoort Talk to me (opvallend) beter dan Bring her back. Schrok ik wel van.
Lol, Gen X hier van '78Och ja, horror heeft wel een groot tiener en young adult publiek. Talk to me zal wel meer aanslaan bij hen zeker.
Ik ben ook verre van Gen Z. Niet elke hit slaat ook bij iedereen aan.
Middelmatig vind ik een faire score voor Talk To Me. Bring Her Back zat voor mij boven die middelmaat.

Tis maar een persoonlijke opinie van mij hoor, niet teveel aan tillen. Ik ben van 1973, ook X zeker. Misschien wat te cru geweest, had echt een soort meesterwerkje verwacht naargelang de reacties.Ik vond TTM origineler van verhaal en daardoor heeft deze iets meer mijn voorkeur. Dat idee was nog geen enkel keer eerder gebruikt naar mijn weten, het verhaal van BHB was al eerder gedaan.
Lol, Gen X hier van '78![]()
The Human Centipede INeenee lotr was correct als beste trilogie.
Perfect Days - Perfect Days zijn het momenteel niet altijd hier maar een film als deze verzacht toch echt en zorgt voor is een tweetaluurtjes focus op enkel en alleen deze film. Geweldig charmante film van ouwe getrouwe Wim Wenders. Eerste helft is niet veel meer dan een aantal eenvoudige werkdagen van een eenvoudige werkmens en dat is goed zo. Tokio heeft zelden meer rust uitgestraald en het leven heeft zelfs in de kleine dingen zoveel moois te bieden, iets wat ik zeker al eens durf vergeten. Eenvoudig en toch veel te vertellen deze parel. Heel fijn.
De klassieke deal with the devil (of een demon) gone wrong dan, ipv spirit contact/possession gone wrong in de eerste
Begrijp je hoor, super dom ... maar voor de kick allesNee, het feit van jezelf vrijwillig te laten possessen om er een soort high van te krijgen. Dat vond ik wel een vrij origineel idee!
. Een metafoor voor hard drug gebruik of zoeken naar steeds hevigere kicks.Fantastic Four: First Steps.
Letterboxd volgt nog maar Marvel heeft net zen beste film sinds Endgame afgeleverd